آقامحمدی در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت انتشار سخنان وزیر اطلاعات در رابطه با ماجرای شنود دفتر مطهری

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: خواهش دارم سخنان وزیر اطلاعات را در کمیسیون امنیت ملی در رابطه با ماجرای شنود دفتر مطهری که به چه منظور بوده، حتما منتشر شود تا ملت ایران شخصیت وی را بشناسند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در جلسه علنی امروز چهارشنبه 24 دی در تذکر شفاهی اظهار داشت: تذکر اولم به وزارت ارشاد و هیئت‌نظارت تحت سیطره آن است که روزنامه اصولگرای وطن امروز را به جرم این که خبر مرگ پادشاه وهابی سعودی را اعلام کرده به دادگاه معرفی کرده اما با سایت خبر آنلاین که متعلق به معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد است و در یک اقدام وقیحانه و زشت سپاه پاسداران را که امام(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود به فساد متهم می‌کند، هیچ برخوردی نشده است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آقای معاون مطبوعاتی! شما از فساد سپاه نمی‌ترسید شما از برخورد سپاه با فساد سیاسی و اقتصادی می‌ترسید شمایید که یک میلیارد و 200 میلیون تومان از یارانه مطبوعات را به هفته نامه خود تعلق داده‌اید، چه جوابی دارید.
 
وی افزود: شما گفته‌اید که ما براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی این کار را کردیم اولا مطبوعات آن را می‌دانند و ثانیا اگر راست می‌گویید شورای امنیت ملی که حکم حصر سران فتنه را داده است، روزنامه‌های زنجیره‌ای که هر روز در رابطه با این قضیه خط قرمز را رعایت نکرده و مصوبه شورای عالی امنیت را نادیده می‌گیرند، چه برخوردی کرده‌اید؟
 
نماینده مردم خرم آباد در رابطه با نطق یکی از نمایندگان مجلس تصریح کرد: در نطق روز یکشنبه یکی از نمایندگان در نطق خود گفته است که شنیدن حق همه مردم است، نمایندگان حق دارند همه چیز را بگویند و همه مردم بشنوند من خواهش دارم سخنان وزیر اطلاعات را در کمیسیون امنیت ملی در رابطه با ماجرای شنود دفتر ایشان که به چه منظور بوده، حتما منتشر شود تا ملت ایران شخصیت وی را بشناسند.
 
آقامحمدی اضافه کرد: هم چنین به وزیر کشور تذکر می‌دهم که در استان‌هایی که همه یک مذهب دارند، مسلمان، شیعه و یک قومند، مشاور عالی اقوام و مذاهب چه معنا دارد جز فتنه‌گری در لرستان، فتنه‌ای برپا کرده‌اید اگر پول مفت می‌خواهید به کسی بدهید به عنوان دیگری بدهید و این فتنه را جمع کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: نطق ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار