مصطفی گواهی خبرداد

صدور مجوز ژورنال «هنر دهم»

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران از صدور مجوز انتشار ژورنال "هنر دهم" خبرداد.

مصطفی گواهی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: با پایان یافتن کار کمیته داوران جشنواره "هنر دهم" و بررسی مدل های راه یافته به جشنواره، کارشناسان کارگروه ساماندهی مد و لباس از هفته گذشته، بررسی آثار ارائه شده را در دستور کار خود قرار دادند و در نتیجه مدل های مورد تأیید این کارگروه مشخص و مجوز انتشار اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" صادر شد.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: به استناد بند 6 ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی مصوب 20/10/85 مجلس شورای اسلامی و به موجب رأی موافق کمیسیون صدور مجوز پروانه انتشار رسانه‌های تصویری و نوشتاری مد و لباس اسلامی ایرانی، مجوز انتشار ژورنال با نام "هنر دهم" صادر شده است.

گواهی در خصوص جزئیات جشنواره و ژورنال افزود؛ هفته آینده درنشست خبری که با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس و دبیر جشنواره برگزار می گردد، جزئیات جشنواره و محل برگزاری اختتامیه آن اعلام خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین های مدل مو مردانه به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در حال برگزاری است و مجری طرح آن، گروه نواندیش بصیر می باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار