لاسجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاکید مقام معظم رهبری بر تعادل و تفکر در مقابل جریان خشونت‌گرایی غرب

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آن چیزی که مقام معظم رهبری طراحی کردند، برخلاف جریان‌های خشونت گرایی است که غرب دنبال می‌کنند و تاکید ایشان بر فهم، تعادل و دوستی است.

"حسن لاسجردی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در تحلیل پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اظهار داشت: آنچه که در پیام رهبری باید مورد ملاحظات جدی قرار بگیرد، نکات جدی است که در این پیام نهفته است.   
 
وی ادامه داد: یکی از این نکات موضوع تهاجم علیه اندیشه‌های اسلامی و حمایت دولت‌های غربی از جمله فرانسه از این موضوع است، در نتیجه در شرایط فعلی پیام مقام معظم رهبری به این معناست که جلوی این تهاجم گرفته شود.   
 
این کار‌شناس سیاست خارجی تصریح کرد: نکته دیگر مورد خطاب قرار دادن جوانان در این نامه است یعنی نسل نویی که در حال رویش بوده و می‌تواند پرسشگری کرده و ذهن خود را با اندیشه‌های جدید آشنا کند.   
 
لاسجردی افزود: بخش مهمی از اندیشه‌های دینی در کشورهای مختلف توسط نقل قول یا میراث خانوادگی به افراد منتقل می‌شود، در نتیجه با تاکید مقام معظم رهبری بر پرسشگری این جوانان می‌توانند مجهولات خود را پیدا کنند.   
 
وی تاکید کرد: ایشان راه حل را محکوم کردن دیگران نمی‌کنند، بلکه تاکید می‌کنند که باید از خاصیت دین و پیوستگی میان ملت‌ها استفاده کنند.   
 
این کار‌شناس سیاست خارجی خاطرنشان کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری طراحی کردند، برخلاف جریان‌های خشونت گرایی است که غرب دنبال می‌کنند و تاکید ایشان بر فهم، تعادل و دوستی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیام ، رهبر ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار