زنجان؛

افتتاح 8 طرح اشتغالزایی کمیته امداد (ره) با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در ابهر

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از افتتاح طرح‌های اشتغال و اهدای کمک هزینه ازدواج در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به برنامه‌های این نهاد در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با این ایام مبارک در شهرستان ابهر اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ابهر در ایام‌الله دهه فجر افتتاح طرح‌های اشتغالزایی است، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده امسال هشت طرح اشتغالزایی در شهرستان ابهر افتتاح خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغالزایی اعلام شده در رشته‌های شغلی مختلف اجرای شده است، بیان کرد: در این راستا یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر این مسئول همچنین از اهدای 25 فقره کمک هزینه ازدواج در شهرستان ابهر نیز خبر داد و گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای این کمک هزینه‌ها 380 میلیون ریال است.

داودی با اشاره به اینکه امسال به مناسبت دهه فجر 21 سرویس بهداشتی نیز در شهرستان افتتاح خواهد شد،

اضافه کرد: این سرویس‌ها در مناطق محروم ساخته شده و برای آنها 210 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین از برگزاری جشن‌های انقلاب همزمان با دهه فجر با حضور مددجویان خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین در این ایام طرح فلاح اجرایی شده و نشست‌های بصیرتی با موضوع انقلاب و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مددجویان برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.