بازیگر «گذر از رنج‌ها» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

احساس رباب به «دنیا» یک حس مادرانه است

«فریده دریا مج» گفت: با آمدن دنیا به خانه‌ی خان یک حس مادر و فرزندی بین وی و رباب شکل می‌گیرد.

فریده دریا مج بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص بازی‌اش در سریال "گذر از رنج‌ها" گفت: رباب آشپز دربار خان است و برای یادگیری آشپزی به دنیا، وی را نزد رباب می‌برند.

وی ادامه داد: رباب فرزند و دنیا هم مادر ندارد به همین دلیل یک حس خاص و ویژه مادر فرزندی بین آنها شکل می‌گیرد. رباب با تمام عشق و علاقه‌اش راه و رسم زندگی را به دنیا می‌آموزد.  
 
بازیگر سریال "دنیای شیرین" پیرامون کار با فریدون حسن پور عنوان کرد: من به خوبی زبان آقای حسن‌پور را می‌فهمیدم این کارگردان نیز از بازیگران راضی بود و می‌گفت به خوبی تشخیص می‌دهی که در هر لحظه چه اقدامی از خود نشان می‌دهید.

وی ادامه داد: سریال "گذر از رنج‌ها" سختی‌های خاص خودش را داشت مثلا باید در هوای شرجی شمال ایفای نقش می‌کردیم. اما عشق به کار تمام این دشواری‌ها را برایمان شیرین می‌کرد. 

بازیگر سریال "خط قرمز" درخصوص نحوه ارتباط‌گیری بازیگران با نقش‌هایشان خاطر نشان کرد: کارگردانی فوق‌العاده فریدون حسن‌پور و تجربه بازیگران حرفه‌ای این سریال سبب شد بازیگران بتوانند به بهترین شکل نقش‌هایشان را ایفا کنند حسن‌پور از ایده‌های خوبی در کارگردانی برخوردار است و کمتر از نظر و ایده‌های بازیگران استفاده می‌کند. 

این بازیگر اظهار داشت: هرچه قصه جلوتر برود بر جذابیت های آن افزوده می‌شود. من از زمانی که فیلمنامه را خواندم پیش‌بینی می‌کردم که سریال به گونه‌ای باشد که مخاطبان را به دنبال خود می‌کشاند.
 
دریا مج در پایان گفت: امیدوارم مردم از این سریال خوششان بیاید و ما دستمزد معنوی خود را بگیریم.

گفتنی است سریال گذر از رنج به تهیه کنندگی علی لدنی و کارگردانی فریدون حسن‌پور هر شب از شبکه 1 سیما به روی آنتن می‌رود. 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار