«مهدی امینی‌خواه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دکتر جمال «گذر از رنج‌ها» یک شخصیت میهن‌دوست است

بازیگر «گذر از رنج‌ها» گفت: وجود لوکیشن‌های مختلف در سریال «گذر از رنج‌ها» سبب متمایز شدن آن از سایر سریال‌های تلویزیون شده است.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ایفای نقش خود در سریال "گذر از رنج‌ها" گفت: من آخرین بازیگری بودم که به این پروژه پیوستم و همیشه دوست داشتم با فریدون حسن‌پور کار کنم.

وی ادامه داد: در این سریال نقش‌ یک پزشک ایرانی ساکن فرنگ را ایفا می کنم. "دکتر جمال" یک شخصیت میهن دوست است که هنگام بیماری "دنیا" (شخصیت اول فیلم) و مهاجرت وی و خانواده اش به خارج از کشور از آنها حمایت می‌کند.

دکتر جمال «گذر از رنج‌ها» یک شخصیت میهن‌دوست است

بازیگر سریال "برای آخرین بار" اظهار داشت: فاصله زمانی زیادی بین بازیگران و نقششان در این سریال وجود دارد اما نوع ساختار قصه و شخصیت‌پردازی آن سبب ارتباط خوب بازیگران با نقش‌هایشان شد، از سویی هنر یک بازیگر ایفای نقش در کاراکترهای متفاوت است.

وی ادامه داد: نگارش فیلمنامه سریال " گذر از رنج‌ها" سه سال طول کشیده و حساسیت و ظرافت‌ نقش‌ها در فیلمنامه به خوبی مشهود است. از متفاوت‌ بودن نقش دکتر جمال خوشم آمد و تصمیم گرفتم با این گروه همکاری کنم. این سریال با موضوع درام تاریخی حوادث سالهای 20 تا 50 را روایت می‌کند و همین موضوع برایم بسیار جذاب بود.

این بازیگر عنوان کرد: این سریال کار پرلوکیشنی بود و به اصطلاح گروه هر روز اسباب کشی داشتند. تعدد لوکیشن‌ها و بازی در برف و باران کار بسیار سختی بود اما آرامش و تامل تمام اعضای گروه این سختی را برای ما کمرنگ‌تر می‌کرد.

امینی‌خواه در خصوص کار کردن با فریدون حسن‌پور خاطر نشان کرد: حسن‌پور کارگردان با کیفیتی است و تا جایی که امکان داشته باشد دست بازیگر را باز می‌گذارد و از نظرات و خلاقیت‌ آنها استفاده می‌کند. همین تعدد لوکیشن‌های فیلم امتیازی است که هر کارگردان نمی تواند به خوبی از پس آن برآید.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم سریال " گذر از رنج‌ها" را ببینند و از این کار خوششان بیاید.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار