«حکایت‌ عاشقی‌» به عکاسان و خبرنگاران تقدیم شد

احمد رمضانزاده گفت: فیلم‌ «حکایت‌‌ عاشقی‌» را به تمام عکاسان و خبرنگارانی که عاشقانه برای انجام مسئولیت خبر‌رسانی خود جانشان را تسلیم می‌کنند تقدیم می‌کنم.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، مراسم معرفی فیلم «حکایت‌ عاشقی‌» در حالی برگزار شد که صندلی‌های خالی سینما بیش از همه چیز به چشم می‌آمد.

احمد‌ رمضانزاده‌ کارگردان فیلم «حکایت‌ عاشقی‌» گفت:‌ خوشحالم که فیلم "حکایت‌ عاشقی‌" برای اولین بار در حضور خبرنگاران و عکاسان اکران می‌شود.

وی در ادامه افزود: خبرنگاران و عکاسان افرادی هستند که برای انجام مسئولیت خود عاشقانه جانشان را تسلیم می‌کنند و من فیلم "حکایت‌ عاشقی‌" را به این عزیزان تقدیم می‌کنم، جا دارد از تمام خبرنگارانی که هم‌اکنون در خاورمیانه جان برکف‌ اطلاع رسانی می‌کنند تشکر کنم.

بهمن‌ زرین پور،‌ بازیگر فیلم "حکایت‌ عاشقی‌" گفت: جذابیت داستان حکایت عاشقی سبب شد من این فیلم را برای بازی انتخاب کنم، افزون بر آن تهیه کننده و عوامل پشت صحنه این کار برایم ارزش زیادی داشتند.

وی در ادامه افزود: فیلم "حکایت‌ عاشقی‌" تجربه سختی بود و خوشحالم که توانستم از پس این نقش بر‌آیم‌؛ من باید به زبانی صحبت می‌کردم که هیچ آشنایی با آن نداشتم و واژه به واژه این زبان را حفظ می‌کردم امیدوارم مخاطبان از این فیلم خوششان بیاید.

شیلان رحمانی، بازیگر فیلم "حکایت‌ عاشقی‌" در ادامه این مراسم گفت: علاقه زیادم‌ به فیلمنامه مرا به بازی در فیلم  "حکایت‌ عاشقی‌" تشویق کرد.

در پایان مراسم مجری طرح پروژه "حکایت عاشقی" اظهار داشت: از دوستان مطبوعاتی که برای پوشش این مراسم حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ مصطفی کیایی‌، کارگردان فیلم «عصر‌یخبندان»، حبیب‌الله کاسه‌ساز و جهانگیر‌ الماسی‌ از  تماشاگران فیلم "حکایت‌ عاشقی‌" هستند.

 
انتهای پیام/ رض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.