در مراسم معرفی فیلم «مرگ ماهی»؛

«حجازی»: دیشب از استرس خوابم نبرد/ حضور «ابراهیم حاتمی کیا» به همراه خانواده در کاخ جشنواره/ شوخی «کثیریان» با «رضاداد»

در مراسم معرفی فیلم فیلم «مرگ ماهی» عوامل این فیلم از اینکه توقعات تماشاگران برای این فیلم بالا رفته، خرسند بودند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران مراسم معرفی فیلم «مرگ ماهی» با اجرای کیوان کثیریان آغاز شد.
 
بنابر این گزارش، «کیوان کثیریان» ضمن یک شوخی با «علیرضا رضا داد» دبیر جشنواره، گفت: آقای رضا داد، لطفا 200 میلیون من را بدهید. این را در جمع گفتم که شما مجبور شوید پول من را بدهید.
 
وی سپس از عوامل فیلم دعوت کرد به روی صحنه بیایند.
 
«سید روح الله حجازی» کارگردان پانته آ پهرام، ریما رامین فر، رابعه مدنی، بابک حمیدیان و بهرنگ علوی بازیگران این فیلم به روی صحنه آمدند.
 
روح الله حجازی گفت: خیلی خوشحالم که امروز در جمع شما هستم. دیشب از استرس خوابم نبرد چون توقعات از فیلم بالا رفته است و من شب‌هایی که قرار است نمایش فیلم داشته باشم، خوابم نمی‌برد.  آقای حاتمی کیا نیز در جریان استرس‌های شب کلیپ من است.
 
وی افزود: توقع مخاطبان از این فیلم بالا رفته است ولی باید بگویم که «مرگ ماهی» یک فیلم معمولی است.
 
وی با یاد کردن از زنده یادان علی حاتمی و رسول ملاقلی پور گفت: وقتی فیلم را ببینید، متوجه می‌شوید چرا از این دو نفر یاد کردم.
 
روح الله حجازی در پایان گفت: در بین حضار چهره‌های درجه یک سینما و کارگردان‌های مطرح را می‌بینم که تشکر می‌کنم از اینکه برای دیدن فیلم من حاضر شدید.
 
«پانته آ بهرام» ضمن خیر مقدم به حضار، گفت: توقعاتان را بالا نبرید اما با لذت تمام و عشق زیاد کار کردیم. امیدوارم این انرژی منتقل شود.
 
«ریما رامین فر» دیگر بازیگر فیلم گفت: خیلی خوشحالم که شما را می‌بینم. امیدوارم که از دیدن فیلم لذت ببرید.
 
بابک حمیدیان گفت: من عرضی ندارم، روی همه‌ی شما را می‌بوسم.
 
«علی مصفا» نیز ابراز امیدواری کرد که مخاطبان از فیلم خوششان بیاید.
 
«بهرنگ علوی» بازیگر دیگر این فیلم گفت: یادم می‌آید وقتی بچه بودیم برای تماشای فیلم از مدرسه به سینما فرار می‌کردیم.  حالا بعد از دو سال در سینما بازی کرده‌ام و امیدوارم که این فیلم مورد پسندتان واقع شود.
 
گفتنی است؛ برای دیدن این فیلم، علیرضا رضا داد دبیر جشنواره، لیلا حاتمی، بهروز شعیبی، حبیب ایل بیگی، ابراهیم حاتمی کیا به همراه اعضای خانواده و محمد مهدی عسگر پور مدیر عامل خانه سینما حضور دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار