رئیس اداره‌ فرهنگی هنری سازمان زندان‌های کشور مطرح کرد:

ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر در زندان‌های سراسر کشور

رئیس اداره‌ فرهنگی هنری سازمان زندان‌های کشور گفت: ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر به زندان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر در زندان‌های سراسر کشوربه گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمحسن ربانی» گفت: برنامه‌های ایام‌ دهه فجر را به زندان‌های استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر مسابقات قرآن، کتابخوانی و مقاله‌نویسی با موضوع انقلاب در زندان‌ها برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره‌ فرهنگی هنری سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در پاسخ به این پرسش که استقبال زندانیان از برگزاری این مراسم چگونه بوده است؟ اظهار کرد: هر ساله برنامه سالگرد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به نحو مطلوبی در زندان‌ها برگزار می‌شود و استقبال زندانیان نیز در این راستا خوب است.
 
ربانی تصریح کرد:‌ مسابقاتی که در این ایام در زندان برگزار می‌شود دارای امتیازاتی از جمله اعطای مرخصی طبق ضوابط زندان برای زندانیان است؛ لذا استقبال‌شان برای حضور در این جشن‌ها و مسابقات را می‌توان خوب عنوان کرد.
 
 وی با بیان این‌که «هیچ اجباری برای حضور در این برنامه‌ها برای زندانیان وجود ندارد» گفت: از سوی زندان هیچ اجباری برای زندانی وجود ندارد که حتما در این مراسم‌ها شرکت کند و زندانیان با میل و رغبت خود در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.
 
رئیس اداره‌ فرهنگی هنری سازمان زندان‌ها افزود: روحانیون سازمان زندان‌ها نیز سخنرانی‌های پیرامون انقلاب اسلامی در این ایام برای زندانیان خواهند داشت. همچنین طبق عناوین ایام‌الله دهه فجر که از سوی ستاد دهه فجر اعلام شده زندانیان هر روز طبق آن عناوین فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار