افتادگی پوست تا این زمان بهبود می‌یابد

افتادگی پوست 2 تا 3‌ماه پس از کاهش وزن نیز ممکن است بهبود پیدا کند.

مسعود کیمیادگر، متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: افتادگی پوست بیشتر در افرادی مشاهده می‌شود که سریع‌تر از فرم طبیعی وزن خود را کاهش می‌دهند به هر حال این مسئله پس از کاهش وزن افراد چاق مشاهده می‌شود. 

وی افزود: همچنین افتادگی پوست در افرادی که 25 تا 30 کیلو کاهش وزن دارند نیز به چشم می‌خورند اینگونه افراد در صورتیکه مدت زمانی صبر کنند افتادگی پوست در آنها بهبود می‌یابد. 

این متخصص پوست با اشاره به زمان مناسب برای بهبود افتادگی پوست اظهار داشت: افتادگی پوست ناشی از کاهش وزن به طور معمول پس از چند هفته بهبود می‌یابد این مسئله تا 2، 3 ماه پس از کاهش وزن نیز ممکن است بهتر شود البته افراد می‌توانند از همان ابتدا ورزش‌های مناسب را برای بهبود افتادگی پوست انجام دهند همچنین کرم‌های مناسب نیز به بهبود افتادگی پوست ناشی از کاهش وزن کمک می‌کند. 

کیمیاگر تصریح کرد: گاهی پزشکان برای بهبود افتادگی پوست ناشی از کاهش وزن از روش‌های جراحی نیز استفاده می کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Australia
حسين
۰۸:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
با سلام لطفاً اگهى هاى سايت رو درست كنيد چون وقتى با موبايل صفحه شما رو باز ميكنيم اگهى ها نصف صفحه رو اشغال ميكند به گونه اي كه اصلا امكان خاندن خبر ممكن نيست، لطفا اگر اين مشكل قابل حل شدن نيست ديگر براى من ايميل ارسال نكنيد چون خبرهاى شما رو نميتونم بخونم
باتشكر فراوان
آخرین اخبار