عبداللهی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

حضور 5 هزار نیروی خدمات شهری در راهپیمایی 22 بهمن

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: 5 هزار نیروی خدمات شهری در امروز با تمام قوا و برای برقراری نظم و خدمات رسانی به شهروندان در سطح شهر حضور داشتند.

حضور 5 هزار نیروی خدمات شهری در راهپیمایی 22 بهمنمجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه همه معاونت های شهرداری تهران برای برقراری نظم و خدمات رسانی به شهروندان در روز 22 بهمن حضور داشته اند، اظهار کرد:سازمان زیباسازی با نصب بنر اطلاع رسانی، تلویزیون های شهری و نمایش شعارهای دوران انقلاب اسلامی در طول مسیر و خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی، اطلاع رسانی در شهر تهران را انجام داده است.
وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند نیز با استقرار 5000 کارگر رفت و روب و پسماند خشک و همچنین 650 دستگاه خودرو نظافت مراسم را را از ابتدا تا انتها بر عهده داشت.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به استقرار واحدهای مختلف سازمان آتش نشانی در مسیرهای راهپیمایی اضافه کرد: سازمان آتش نشانی با بیش از 200 دستگاه خودرو و 150 تا موتور مجهز به سیستم های اتفای حریق و امداد رسانی آنی در محل های مختلف مسیرهای راهپیمایی برای رعایت نکات ایمنی حضور داشته اند.
وی همچنین با اشاره به اهدای درخت به شهروندان در این روز، گفت: ایستگاه های شهروندی در طول مسیر راهپیمایی فعال بوده و از شهروندانی که درخواست کاشت درخت در محل زندگی خود را داشتند ثبت نام به عمل آوردند که این اقدام برای اولین بار انجام شده است.
عبدالهی ادامه داد: سازمان پارک ها نیز گل آرایی و بازپیرایی مسیر راهپیمایی را بر عهده داشته است و امسال به طور ویژه و برای نخستین بار کارناوال گل را ایجاد کرده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پایان افزود: شرکت اتوبوسرانی نیز در ابتدا و انتهای مراسم مردم را به صورت رایگان از تمام نقاط سطح شهر به مسیر راهپیمایی منتقل کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار