ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آماده باش 123 ایستگاه آتش نشانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تمهیدات ویژه این سازمان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه خبر داد.

آماده باش 123 ایستگاه آتش نشانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمنجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تمهیدات این سازمان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، اظهار داشت: همزمان با راهپیمایی میلیونی هموطنان در روز 22 بهمن، تامین ایمنی این مراسم باشکوه مانند سال‌های گذشته بر عهده سازمان آتش‌نشانی تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر آماده باش کامل 123 ایستگاه آتش نشانی، 381 آتش‌نشان در 162 نقطه شهر به همراه 76 دستگاه موتورسیکلت و 86 خودروی سبک و سنگین از ساعت 4 بامداد در محل‌های مشخص شده تا پایان مراسم، برای تخلیه کامل شهروندان و عادی شدن تردد حضور خواهند داشت.

ملکی ادامه داد: تمامی مدیران ارشد عملیاتی برای کنترل اوضاع در محل‌های مورد نظر گشت زنی و ضمن سرکشی به تیم‌های مستقر، وضعیت ایمنی را نظارت می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در پایان ضمن عرض تبریک به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، از هموطنان عزیز تقاضا داریم تا در صورت وقوع حادثه خونسردی خود را حفظ و در اسرع وقت مراتب را به سامانه 125 و یا اکیپ‌های مستقر در محل، اطلاع دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
ملکی دوست داشتنی رو هم اونجا میبینیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
بازم که اتش نشان های بدبخت پای کارن؟
آخرین اخبار