تازه‌های نشر؛

«رز» به بازار آمد

کتاب «رز» به عنوان اولین مجموعه کاربردی در جهت مدیریت فردی هم اکنون وارد بازار کتاب شده است.

محسن امیدی، مدیر پروژه‌ی ابتکاری کتاب «رز» در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: «رز» عنوان کتابی است که برای اولین بار در سطح ایران و جهان به ارائه یک مجموعه کاربردی منطبق با فرهنگ ایرانی- اسلامی به مخاطبان می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: از اهداف تهیه این مجموعه کاربردی می‌توان به الگو‌سازی ایرانی- اسلامی برای مسلمانان و ایجاد فرصتی برای خروج مسلمانان از زیر تسلط الگوهای فرهنگ غربی اشاره کرد.
 
مدیر پروژه ابتکاری «رز» اظهار داشت: عنوان پروژه «رز» مخفف راهنمای زندگی، راز زندگی و روزنامه زندگی بوده و پس از تهیه بر اساس شکل‌گیری طبق یکی از احادیث نقل شده از پیامبر اسلام به حضرت محمد (ص) تقدیم شده است.
 
امیدی ادامه داد: از ویژگی‌های منحصر به فرد پروژه «رز» می‌توان به تأثیر آن در تقویت‌ حافظه، توجه به امور مذهبی، مدیریت زمان، مدیریت در اقتصاد، مدیریت در اعمال و رفتار، مقایسه فرد با خودش اشاره کرد.
 
وی تصریح کرد: این مجموعه کاربردی که در دو بخش اصول اسلامی و تقویم تألیف شده برای همه اقشار جامعه از 7 تا 70 سال بدون هیچگونه محدودیت جنسیت و سن کارآیی دارد.
 
خاطر نشان می‌شود که مجموعه کاربردی «رز» توسط انتشارات «پیامبر دانش روز» روانه بازار محصولات فرهنگی مکتوب شده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.