رئیس حوزه هنری کردستان ازراهیابی فیلم کوتاه "یک هیچ " به گارگردانی سامان حسین پور به بخش پایانی نوزدهمین جشنواره بین المللی دانشکده علم و هنر جانز هاپکینز آمریکا خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، امین مرادی گفت: یک هیچ به کارگردانی فیلمساز کردستانی سامان حسین پور و از تولیدات حوزه هنری استان کردستان است تا کنون منتخب ده ها جشنواره بین المللی بوده است.

وی افزود:  این جشنواره که به همت دانشکده علوم و هنر کریگر دانشگاه جانز هاپکینز برگزار می‌شود که  فیلم کوتاه " یک هیچ " ساخته سامان حسین‌پور به نمایندگی از ایران در جشنواره حضور دارد.

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «جانز هاپکینز» از ۲۶ فوریه تا اول مارس در بالتیمور آمریکا برگزار می‌شود.

مرادی با بیان اینکه  "یک هیچ " داستان پسرکی است که در آرایشگاه مشغول کوتاه کردن موی سرش است اما مسابقه فوتبالی که از تلویزیون پخش می شود همه چیز را عوض می کند بیان کرد: سامان حسین پور، زانیار لطفی، زانیار طهماسبی، محمد پناهی و پیمان عزیزی پور،  پیام عنایتی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان از عوامل فیلم کوتاه یک هیچ هستند .

انتهای پیام/زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.