ساری؛

نمایش110فيلم در چهل وچهارمین جشنواره بین المللی رشد در آمل

110فيلم در چهل وچهارمین جشنواره بین المللی رشد در آمل نمایش داده می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رييس اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل از نمایش حدود 110 فیلم هنرمندان داخلی وخارجی چهل وچهارمین جشنواره بین المللی فيلم هاي رشد روزهای دوم تا ششم اسفندماه دراين شهرستان خبرداد.

محمد نسب افزود: حدود 90 فیلم ایرانی و 20 فیلم خارجی از علمی و آموزشی از كشورهاي ، فرانسه،اسپانيا، هند و ايتاليا در زمان های یک تا 80 دقیقه ای برای نمایش در بین دانش آموزان، معلمان وخانواده دانش آموزان که در سینما بهمن آمل نمایش داده خواهد شد، انتخاب شده اند.

به گفته رييس اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل فيلم هاي آموزشي در پيشرفت و يادگيري دانش آموزان بسيار تاثيرگذار بوده و معلمان مي توانند واز فيلم هاي آموزشي به عنوان يك منبع در فرآيند يادگيري استفاده كنند.

محمد نسب افزود: یکی از اولویت های ما در این حوزه آن است که با توجه به تغییرات کتاب های درسی، معلمان علاوه بر این کتابها از رسانه ها و ابزارهای نوین آموزشی نیز برای تعمیق یادگیری در کلاس درس استفاده کنند.

وی یادآورشد: باید علم و دانش را در قالب هنر ببینیم و برگزاری جشنواره فیلم رشد از گام های محکمی است که آموزش و پرورش در رسیدن به هدف راهبردی خود در افق نگاه 1404برداشته است.

جشنواره بین المللی فیلم رشد از نخستین جشنواره های فیلم در ایران است که با هدف گردآوری آخرین تولیدات آموزشی و راه های جدید برای پرورش استعدادها و مهارتهای کودکان ونوجوانان کار خود را از سال 42 با عنوان فستیوال فیلم های آموزنده آغاز کرد.

انتهای پیام /ع
برچسب ها: ساری ، رشد ، نمایش ، جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.