مدیر عامل تأمین اجتماعی؛

بیشتر اهداف تعیین شده تامین اجتماعی در سال جاری محقق شد

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیشتر اهداف تعیین شده این سازمان در سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده و مشارکت همه بخش ها محقق شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید تقی نوربخش درآیین بدرقه نخستین گروه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اعزامی به مشهد مقدس، اظهار داشت: تمام تعهدات بلند مدت، به رغم تحریم ظالمانه،حتی با یک روز تأخیر مواجه نشد و همه قول های داده شده هم محقق شد.

نوربخش، افزایش 25 درصدی مستمری از ابتدای سال و نیز پرداخت عیدی در بهمن ماه را از اهداف تحقق یافته سازمان تأمین اجتماعی در سال 93 برشمرد.

نوربخش گفت:اتفاقات خوبی در سال 93 در بخش درمان رخ داد که می توان به کاهش هزینه پرداخت از جیب مردم، تقبل بخشی از فرانشیز توسط دولت وکاهش پرداخت های نامتعارف اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در دو بعد تأمین معیشت و اقتصاد درمان گام های بلندی برداشته شد که این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به طرح کرامت رضوی واعزام نخستین گروه از بازنشستگان به مشهد مقدس ، اظهار امیدواری کرد که در یک دوره پنج ساله ، همه مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به آستان علی بن موسی الرضا(ع) اعزام شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوربخش ، تامین ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار