امیر جعفری در جمع‌ خبرنگاران:

هیچ علاقه‌ای به بازی در آثار جناحی ندارم

امیر جعفری گفت: بازی در آثار جاسوسی را دوست دارم اما در فیلم‌ها و سریال‌های جناحی بازی نمی‌کنم و حوصله‌ی سیاست را ندارم.

به گزارش رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ امیر جعفری بازیگر سیما و تلویزیون در جمع خبرنگاران، در خصوص ایفای نقشش در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» گفت: در این سریال ایفاگر نقش یک جاسوس که دخترش وارد درام‌های عاشقانه می‌شود، هستم؛ من در سریال به زبان ارمنی صحبت می‌کنم و حضور یک مترجم یادگیری این زبان را برایم راحت‌تر کرد. 
 
وی افزود: اصولا  بازی در فیلم‌های جاسوسی را دوست دارم و تا به امروز هم در فیلمی با این مضمون بازی نکرده بودم اما فیلمنامه‌ی خوب نقش متفاوت و تم جذاب این اثر سبب شد بعد از 4 سال در یک سریال تلویزیونی بازی کنم. 
 
بازیگر سریال «بدون شرح» اظهار داشت: ژانر فیلم «نفوذی» دفاع مقدس بود و تفاوت‌های زیادی با «تعبیر یک رویا» داشت. من در کل دوست ندارم در فیلم‌ةا و سریالهای جناحی بازی کنم و حوصله‌ی سیاست را ندارم این سریال هم نه جناحی و نه سیاسی بود. 
 
وی افزود: خود من هم پایان این سریال را نمی‌دانم اما لازم است این را بگویم که مشکل ما این است که ما خودمان تیم خودمان را قبول نداریم و سریعا شروع به کوبیدن یکدیگر می‌کنم. در سراسر دنیا فیلم‌های مختلف با موضوعاتی متنوعی ساخته می‌شود و عواملش توسط همه تحسین می‌شوند اما کافی است در ایران فیلمی ساخته شود آنگاه همه شروع به کوبیدن  
آن اثر می‌کنند. 
 
امیر جعفری در پایان خاطر نشان کرد: چون کار جاسوسی است زیاد نمی‌توانم در موردش صحبت کنم و امیدوارم مردم فیلم را ببینند و خوششان بیاید. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار