«علی انصاریان» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آدم طنازی نیستم/ قهرمانانم ایرج قادری، علی حاتمی و سعید راد هستند

بازیگر فیلم «سوختن» گفت: پیشنهاداتی در زمینه طنز داشتم به دلیل اینکه آدم طنازی نیستم، نقشی که باور داشته باشم را قبول می‌کنم.

علی انصاریان‌ بازیگر و تهیه کننده فیلم «کلاف»‌‌ در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی خود در فیلم «کلاف»  گفت: زمانی که حضور حامد بهداد، حامد کمیلی، عباس غزالی، برای فیلم «کلاف» محیا نشد و با صحبت‌هایی که با دوستان داشتیم بازی در فیلم کلاف را پذیرفتم. 
 
وی تصریح کرد: در مدت ورودم به عرصه بازیگری تجربه بازی در سه نقش متفاوت را داشتم، یکی از فیلم‌ها «سوختن» به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود و کاراکتر من متفاوت از نقش‌هایی بود که دیگران را بازی کردند. 
 
بازیگر و تهیه کننده فیلم «هدیه» تصریح کرد: همچنین فیلم «هدیه» پیشکش است  برای همه پدر و مادرهای این آب و خاک، به همین جهت از این نظر برایم مقدس است . 
 
بازیگر کلاف ادامه داد: پیشنهاداتی در زمینه طنز داشتم، اما به دلیل اینکه آدم طنازی نیستم نقش‌هایم را می‌پذیرفتم که باور داشته باشم، فیلمنامه و محتوای نقش برایم اهمیت دارد. 
 
انصاریان‌ در خصوص تهیه کنندگی خود اظهار داشت: به طور معمول تهیه کنندگی و بازیگری ژانری را می‌پذیرم که از کودکی با آن زندگی کرده‌ام و هنوزم قهرمانم علی حاتمی، ایرج قادری، و سعید راد است. 
 
وی خاطر نشان کرد: در این مدت با بازیگران و عوامل حرفه‌ای کار کرده‌ام که کمک، انگیزه و اشتیاق زیادی به من دادند و توانستم از تجربه آنها استفاده کنم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار