«سعید سلطانی» در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

موضوع «سر به راه» تاکنون در تلویزیون پرداخت نشده/ «ستایش 3» در کنداکتور 94

سریال تلویزیونی «سر به راه» با فضایی گرم و سرگرم کننده تا کنون در تلویزیون به آن پرداخت نشده است.

سعید سلطانی کارگردان، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص ساخت سریال نوروزی شبکه 3 سیما تحت عنوان «سر به راه» گفت: مجموعه تلویزیونی «سربه راه» برای نوروز 94 پخش از شبکه سه سیما درحال تولید است و تاکنون حدود 50 درصد از کار فیلم برداری شده و تا روزهای عید ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص قصه و مضمون این سریال اظهار داشت: «سر به راه» یک قصه‌ی اجتماعی، گرم همراه با طرح‌ مسائل اجتماعی فراز و نشیب‌هایی است و با وقوع اتفاقات مختلف در طول داستان، لحظات جذابی را برای مخاطب ایجاد می‌کند.

وی در این باره تصریح کرد: این سریال به لحاظ موضوعی مناسبت خاصی با ایام نوروز ندارد ولی لحظات گرم و سرگرم کننده‌ای می تواند در ایام نوروز امسال داشته باشد و امیدوارم این مناسبت به خودی خود این فضا و روابط گرم را برای بیننده‌ها ایجاد کند.

کارگردان «ستایش» در خصوص تفاوت «سر به راه» با کارهای قبلی خود عنوان کرد: «سر به راه» یک درام اجتماعی به انضمام فضا و روابط گرم خانوادگی دارد علاوه بر این دارای نقاط عطف، باید و نباید‌هایی است که تا حالا در تلویزیون به آن کمتر پرداخت شده است.

وی بیان کرد: امیدوارم حاصل کار برای مخاطب جذاب و لایق ایام نوروزی آنها باشد و لحظات خوبی برای مخاطبان فراهم کند.

«سلطانی» در خصوص پیام نوروزی خود به مخاطبان اظهار داشت: امیدوارم سال پیش رو از همه لحاظ سال خوبی و پر از سلامتی و موفقیت برای ملت شریفمان باشد و همچنین مشکلات همه‌ی مردم رفع شود و شاهد نقاط پر امید برای کشورمان باشیم.

«سلطانی» در خصوص تولید سریال «ستایش 3» خاطر نشان کرد: مجموعه ستایش 3 به لطف و دستور مدیران شبکه 3 سیما تولید خواهد شد در حال حاضر روز تولید روی متن و مقدمات اولیه‌ی آن انجام شده و در سال 94 ستایش 3 جزء‌ کارهای این شبکه خواهد بود.

گفتنی است، سریال «سر به راه» به کارگردانی «سعید سلطانی» تهیه کنندگی «ایرج محمدی» و نویسندگی مهدی محمد نژادیان، علیرضا کاظمی پور با بازی و بازیگرانی چون مسعود کرامتی، افسانه چهره‌ آزاد، بیژن بنفشه خواه، محسن کیایی، الناز حبیبی، شهین تسلمی، شقایق دهقان، سیاوش خیرابی در ایام نوروز در 15 قسمت از شبکه سه سیما بروی آنتن خواهد رفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار