«رضا توکلی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

آخرین بازی امشب با «بوستانی»/ بخاطر سهیلی زاده با پای شکسته به سریال آمدم/ لایه‌های پنهانی سینما هم باید نشان داده شود

بازیگر سریال «آخرین بازی» گفت: باید در خصوص سینما و لایه‌های زیرین آن هم مثل این سریال، اثری ساخته شود.

رضا توکلی و بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بالاخره امشب «بوستانی» به سریال اضافه می‌شود و او را در جمع بازیگران مشاهده خواهید کرد. 
 
وی افزود: نقش بوستانی یک نقش خاکستری است که قرار است باشگاه ویران شده را از روابط و زد و بند سرو سامان دهد. 
 
توکلی در ادامه بیان کرد: من با افتخار می‌گویم و قبلا هم گفته‌ام که خوشحالم با کارگردان متبحر و توانمندی کار می‌کنم که پیش‌تر تجربه همکاری با او را داشته‌ام، من می‌خواستم با بازی در این اثر در عالم معرفت و رفاقت‌ به سهیلی زاده ادای دین کنم. 
 
این بازیگر تلویزیون اظهار داشت: من بخاطر سهیلی زاده با پای شکسته وعصا به دست به این سریال آمدم. 
 
وی با بیان اینکه قصه «آخرین بازی» متفاوت است گفت: کار برای تلویزیون سختی‌های خودش را دارد چون مخاطبش عام بوده و جلب رضایت و جذب مخاطب عام مشکل است، اما به هر صورت همکاری با سهیلی زاده لذت بخش است. 
 
توکلی بیان کرد: در فضای فوتبال کشور باید این اتفاق می‌افتاد و یک سریال با شجاعت و جسارت به بیان لایه‌های زیرین و پنهانی جریان یافته در فوتبال می‌پرداخت؛ ضمن اینکه باید در خصوص سینما و لایه‌های زیرین آن هم چنین اتفاقاتی بیفتد و در قالب سریال و از طریق رسانه ملی ارتباطات و لایه‌های نهانی نشان داده شود تا در میان مخاطبان اعتماد و اطمینان ایجاد شود، هر چند که در سینما هم خوبی‌ها بر ضعف‌ها غلبه دارد و ما هم سعی داریم خوبی‌ها را پیدا کنیم. 
 
بازیگر نقش بوستانی در ادامه عنوان کرد: سهیلی زاده کارگردان بسیار خوبی است که با ساختن سریال فاصله‌ها 98 درصد مخاطب و با  سریال ترانه مادری 95 درصد میزان رضایت مخاطب را داشته است و افتخار من همکاری با سهیلی زاده است. 
 
وی افزود: من برای بازی درز سریال فاصله‌ةا به عنوان جایزه به شهر مکه مشرف شدم. 
 
توکلی با بیان اینکه با ساخت سریال آخرین بازی به خیلی از افراد تذکر داده شده عنوان کرد: خیلی‌ها فهمیدند که جایی هست که می‌تواند دست افراد را رد کند و واقعیات را نشان دهد، آخرین بازی با ژانر متفاوت و نگاه جدید به ماجرا می‌پردازد. در این سریال برای ناگفتنی‌ها باز شد و من به سهیلی زاده بابت ساخت این سریال تبریک می‌گویم. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار