رون درمر : هدف سخنرانی نخست وزیر اسرائیل بی احترامی به اوباما نبود

سفیر رژیم غاصب قدس در واشنگتن گفت : هدف سخنرانی نتانیاهو بی احترامی به رئیس جمهور آمریکا نبوده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از توئیتر رون درمر؛سفیر رژیم غاصب قدس در واشنگتن می گوید هدف سخنرانی نتانیاهو بی احترامی به رئیس جمهور آمریکا نبوده است.

دیروز نتانیاهو در کنگره آمریکا بر ضد توافق احتمالی با ایران و نفوذ منطقه ای کشورمان سخن گفت. این سخنان با واکنش و انتقاد شدید روبرو شد.بنیامیننتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا علیه ایران و برنامههسته‌‌ای اش به سخنرانی پرداخت و بدون اینکه به نکته جدیدی اشاره کند باز هم مواضعو ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد.

نخست وزیررژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای قبلی خود ایران را نه تنها برای اسرائیل بلکهبرای تمام جهان تهدید خواند و گفت که ایران به دنبال نابودی اسرائیل است.وی به مانندهمیشه به مذاکرات هسته‌ای با ایران حمله‌ور شد و باز هم مدعی شد که ایران به دنبالدستیابی به بمب هسته‌ای است و از قدرت‌های جهانی خواست تا مانع از فعالیت‌های هسته‌ایایران شوند.
یک مقام کاخ سفید نیز پس از سخنرانی نخست وزیر رژیمصهیونیستی در کنگره آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که سخنرانی نتانیاهو همه‌اش شعار بود.

"نانسیپلوسی"، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات در واکنش به سخنرانینتانیاهو طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در طول سخنرانی نتانیاهو نزدیک بود اشکم دربیاید از توهینی که به فهم آمریکا شد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار