تبریز؛

فعالیت سربازان سازندگی عاملی برای ارتقاء تجربه کاری فارغ التحصیلان کشاورزی

رییس اداره آموزش بهره برداران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: افزایش دانش علمی بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و ارتقاء تجربه کاری فارغ التحصیلان کشاورزی در طول خدمت سربازی را می توانیم از مهم ترین اثرات فعالیت این سربازان در توسعه بخش کشاورزی قلمداد نماییم.

علی رضایی الماس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: همکاری در طرح تسریع انتقال یافته ها، ایجاد واحدها و مزارع نمایشی، آزمایشی و الگوهای ترویجی را از دیگر وظایف سربازان سازندگی است.

وی تصریح کرد: وظایف آموزشی و ترویجی سربازان سازندگی با هماهنگی واحدهای اجرایی تدوین و به سربازان ابلاغ می شود.

رضایی الماس ادامه داد: سربازان سازندگی در تحقّق سیاست های سازمان جهاد کشاورزی استان یاری رسان محسوب ی شوند.

رییس اداره آموزش بهره برداران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: سربازان سازندگی به عنوان نیروهای متخصص و کارآمد درعرصه تولید و انجام فعالیت های آموزشی و ترویجی به عنوان پُل ارتباطی بین دستگاه های اجرایی و تولیدکنندگان نقش موثری را ایفاء نمایند.

وی اظهار داشت: سربازان سازندگی پس از گذراندن دوره آموزشی خود در مراکز ترویج و خدمات جهادکشاورزی دهستان های شهرستانها مستقر شده و طبق وظایف تعیین شده به خدمت مشغول می شوند.

رضایی الماس تاکید کرد: تناسب بین کارگزاران دولتی ترویج و بهره برداران جوابگوی نیازهای فنّی کشاورزان نیست و چرخه نظام دانش و اطلاعات کشاورزی به خوبی انجام نمی گیرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.