مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد

تکمیل فاز 3 بندر شهید رجایی ظرف سه سال آینده

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از تکمیل فاز 3 بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: فراخوان مزایده پیمانکاران بندر شهید رجایی اعلام شده و در نیمه اول سال 94 پیمانکاران این بندر مشخص می‌شود.

تکمیل فاز 3 بندر شهید رجایی ظرف سه سال آیندهسعید نژاد رییس سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بندر شهید رجایی بزرگترین بندر کشور به شمار می‌رود گفت: این بندر از لحاظ واردات قابلیتهای بسیار دارد و 75 درصد از کانتینرهای کشور از این بندر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: این بندر در دو بخش که فاز اول آن مربوط به تامین تجهیزات ترمینال شماره 2 بندر شهید رجایی است که ابلاغیه آن برای تامین تجهیزات از جمله جرثقیل‌ها در حال پیگیری است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به فاز 3 بندر شهید رجایی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی فاز 3 بندر شهید رجایی آغاز شده و ظرف سه سال آینده تکمیل می‌شود. 

سعیدنژاد در ادامه به مزایده بندر شهید رجایی اشاره کرد و گفت: این مزایده در دو بخش صورت گرفته است که بخش اول آن مربوط به قراردادی است که در فاز دوم شروع کرده‌ایم و همان را ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه اظهار داشت: برای بخش دوم فراخوان داده‌ایم و انتخاب پیمانکار را در نیمه اول سال 94 مشخص خواهند شد و به مرحله انتخاب خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه بندر نوشهر یکی از مهمترین بنادر شمال کشور محسوب می‌شود گفت: این بندر در کنار بندر انزلی فریدون کنار و بندر امیرآباد در حال فعالیت است.

وی توضیح داد: این بندر برای تامین سیلوها و انبارها استفاده می‌شود و این بندر از طریق سرمایه بخش خصوصی فعالیت می‌کند.
برچسب ها: سازمان ، رجایی ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار