«امیرمحمد زند» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نوروز سرآغازی برای شروع و نقطه‌ای برای پایان است

بازیگر «ستایش» گفت: نوروز قدیمی‌ترین آیین ایرانیان است که به عبارتی سرآغازی برای شروع و نقطه‌ای برای پایان است.

"امیر محمد زند" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو  با  خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: نوروز قدیمی‌ترین آیین و رسوم ایرانیان به شمار می‌آید که همه ساله با فرارسیدن آن رنگ و لعاب خاصی به شهر و مردم می‌دهد، به عبارتی دیگر نوروز سرآغازی برای شروع و نقطه‌ای برای پایان است.

وی ادامه داد: در دوران کودکی عید حال و هوای دیگری داشت، ولی در سال‌های اخیر بوی عید کمتر حس می‌شود.

این بازیگر درخصوص اتفاقات سال 93 بیان کرد: درگذشت پدرم غم انگیز‌ترین و دردناک‌ترین اتفاق سال 93 برای من بود، از اتفاقات خوب می‌توان به حضور در پروژه‌ی "حیرانی" و "رخ دیوانه" در جشنواره فجر اشاره کنم.

زند در خصوص خاطره‌ی خود از عید سال‌های گذشته اظهار داشت: یکی از خاطرات شیرین نوروز، تصویر‌برداری سریال "زمین انسانها" بود، دوم فروردین کار شروع شد و ایام نوروز سرکار بودیم.

وی ادامه داد:‌ امسال برای اولین بار با بازی در سریال "فوق سری" کاری از مهدی فخیم زاده مهمان خانه‌های مردم در "نوروز 94" هستم. امیدواریم زحمات گروه "فوق سری" در نوروز 94 به بار بنشیند و مردم از دیدن این سریال لذت ببرند.

این بازیگر عنوان کرد: امسال کاش سال تحویل پدرم در کنارم بود، خوشحالی در کنار والدین نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی از آرزوی خود برای سال 94 گفت: آرزوی من انتخاب و پیمودن بهترین مسیر برای زندگیست. آرزوی حضور در فیلم خاصی را نداشتم، سیاست و روال کاری خود را عوض کردم به این صورت که سختگیر‌تر شدم تا بتوانم در فیلم‌هایی که علاقه دارم بازی کنم.

زند ادامه داد: به هر حال آرامش، شرایط و ملزوماتی دارد. امیدوارم این ملزومات برای رسیدن به آرامش مردم فراهم شود تا از نظر ایمان و اعتقادی در پناه خدا باشیم.

این بازیگر خاطر نشان کرد: با مدیریت جدید و تغییرات موجود امیدوارم شاهد موفقیت‌های فراوان در تلویزیون باشیم و مشکلات مالی همه برطرف شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار