زمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رشته‌های فوتبال و وزنه برداری دستاورد مهمی نداشتند/نیروهای کار بلد در کنار گودرزی نیستند

رئیس کارگروه خصوصی سازی سرخابی‌ها گفت: سرمایه گذاری زیادی در چند رشته از جمله فوتبال و وزنه برداری صورت گرفت، اما این رشته‌ها دستاورد مهمی نداشتند.

رشته‌های فوتبال و وزنه برداری دستاورد مهمی نداشتند/نیروهای کار بلد در کنار گودرزی نیستندحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:‌ به هر حال رشته‌های ورزشی همچون فوتبال و وزنه برداری نتوانستند در سال 93 انتظارات را برآورده کند.

زمانی درباره مهمترین اتفاق ورزشی در سال 93 بیان کرد:‌ حضور در جام جهانی برزیل مهمترین اتفاق سال 93 بود، اما فوتبالمان می‌توانست دستاورد بهتری در جام جهانی داشته باشد.

وی درباره بدترین اتفاق ورزشی در سال 93 عنوان کرد:‌ حذف تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، حذف تیم ملی امید از رقابت های اینچئون، عدم نتیجه گیری تیم وزنه برداری در رقابت‌های جهانی بدترین اتفاقات ورزشی در سال 93 بود.

وی در مورد عملکرد گودرزی در وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: گودرزی فرد دلسوزی است و تلاش‌های زیادی برای ارتقای ورزش کشور انجام داده اما نیروهای ورزیده و کار بلد در کنارش وجود ندارند و با وزیر ورزش هماهنگ نیستند و اهداف وزارتخانه را نمی‌توانند اجرایی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولان ورزش برنامه ریزی خوبی انجام ندهند و از نیروهای توانمند استفاده کنند سال موفقی در ورزش خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار