مربی وزنه برداری تیم نیروی زمینی:

اقدامات لازم را برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا انجام داده ایم/ از ملی پوشان اصلی استفاده نمی‌کنیم

داوودی عباسی گفت: ما اقدامات لازم را برای حضور در رقابت های وزنه برداری باشگاه های آسیا انجام داده ایم و پاسخ نامه فدراسیون را نیز داده ایم بنابراین اگر از جای دیگر کم کاری شود ما مقصر نیستیم.

اقدامات لازم را برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا انجام داده ایم/ از ملی پوشان اصلی استفاده نمی‌کنیمعباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون اعلام کرده برای حضور در این مسابقات وزنه برداران باید آزمایش دوپینگ بدهند که زمان زیادی برای مشخص شدن جواب آن طول می کشد اما با هماهنگی می توانند کمتر از 10 روز جواب آزمایش ها را بگیرند.
 
عباسی با اشاره به ملی پوش بودن وزنه برداران تیم نیروی زمینی بیان کرد: با توجه به اینکه وزنه برداران ما در اردوی تیم ملی جوانان هستند و حدود 6 ماه است زیر نظر مربی تیم ملی کار می کنند احتیاجی به آزمایش دوپینگ نیست اما فدراسیون برای اطمینان خاطر اعلام کرده وزنه برداران آزمایش بدهند.
 
وی ادامه داد: مهدی کردی، میلاد موسی نسب، مهدی جعفرزاده، سعید رضازاده، علی جوکار، یاسین شیرزاد و تعدادی دیگر از وزنه بردارانی هستند که در رقابت های وزنه برداری باشگاه های آسیا حضور پیدا می کنند.
 
عباسی در پایان خاطر نشان کرد: با حسین توکلی به توافق رسیده ایم و تعدادی از ملی پوشان را برای این رقابت ها انتخاب کرده این اما از وزنه بردارانی که عضو اصلی تیم ملی جوانان هستند استفاده نمی‌کنم که هم وزنه برداران مصدوم نشوند و هم با توجه به نزدیک بودن مسابقات جهانی اردوی تیم ملی آسیب نبینند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار