بازیگر «فوق سری» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هیچ گاه برای بازی در فیلم یا سریالی از نام پدرم استفاده نکردم

«مهدی کاسه ساز» گفت: این روزها بازیگران به طرز عجیبی وارد سینما و تلویزیون می‌شوند؛اما من همیشه تست دادم و هیچ گاه از نام پدرم استفاده نکردم.

"مهدی کاسه ساز" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص ایفای نقشش در سریال "فوق سری" گفت: کار با مهدی فخیم زاده یک تجربه‌ خوب بود. فخیم زاده کارگردان بزرگی است و به خاطر تجربه‌ای که از کار با او به دست آوردم راضی هستم.

وی در ادامه افزود: ما برای بازی در فوق سری فیلم نامه‌ای نداشتیم؛اما طی صحبت‌هایی که با کارگردان کرده بودم نقش لایه‌های پنهانی و پیچیدگی‌هایی داشت که در هنگام بازی همه‌ آنها حذف شد. به همین دلیل من تمام انرژی‌ام را روی ایفای این نقش نگذاشتم و از خودم زیاد راضی نیستم.

بازیگر سریال "دختران حوا" اظهار داشت: هنر سلیقه‌ای است که این مساله درخصوص فوق سری هم همین امر صادق است، بعضی‌ها از سریال فوق العاده خوششان آمده و عده‌ای انتقاد می‌کنند. من به افرادی که به من انتقاد می‌کنند احترام زیادی می‌گذارم زیرا مطمئن هستم آنقدر کار خود را خوب انجام داده‌ام که آن فرد تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شعار امسال دولت ملت همدلی و هم زبانی بسیار کاربردی است و اگر در جامعه حاکم و عملی شود تمام مشکلات حل و فصل خواهد شد. دولت و ملت باید در یک تیم قرار گیرند و اهداف جامعه را پیش ببرند.

این بازیگر در پایان عنوان کرد: امیدوارم سال 94 برای همه خوب و سرشار از موفقیت باشد وضعیت سینما و تلویزیون هم بهبود پیدا کند.متأسفانه این روز‌ها بازیگران به شکل‌های عجیبی وارد سینما و تلویزیون می‌شوند، من پسر حبیب کاسه ساز هستم و 16 سال در این حوزه تحصیل و فعالیت کرده‌ام اما هیچ گاه با نام پدرم وارد پروژه‌ای نشده‌ام و جلوی فخیم زاده، سیعد سلطانی، مسعود جعفری جوزانی و ... تست دادم.

وی افزود:البته باید بگویم که هیچ کس جای من را نگرفته اما از جایگاه‌های غیر واقعی افراد ناراحت هستم. امیدوارم در سال 94 همه چیز خوب شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
مثل پدرت محبوبي و موفق هم ميشي
آخرین اخبار