«کاوه سجادی حسینی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«شب بیرون» درحال اکران است/ اکران «بوفالو» در آینده‌ی نزدیک مشخص می‌شود

«کاوه سجادی حسینی» گفت: در حال حاضر خبر خاصی در رابطه با اکران فیلم «بوفالو» ندارم ولی در آینده‌ای نزدیک تکلیف اکران «بوفالو» مشخص می‌شود.

"کاوه سجادی حسینی" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص اکران فیلم "شب بیرون" گفت: این فیلم حدود 4 هفته است که در بخش گروه هنر و تجربه در حال اکران است و بازیگرانی چون "سهیلا گلستانی"، "سوسن شکیبا"، "حسام محمودی"، "باران کوثری" ، "هومن سیدی"  و "نگار عابدی" در آن ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: این فیلم روایتگر داستان دختر جوانی است که تصمیم دارد برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کند و شب قبل از پرواز تصمیم می‌گیرد از شمال تا جنوب تهران را فیلم بگیرد و در خلال این سفر شهری اتفاقاتی برای او رقم می‌خورد.

این کارگردان افزود: فیلم‌های حاضر در گروه هنر و تجربه نیاز به حمایت دولتی دارد و همانطور که سازمان سینمایی این حمایت را انجام می‌دهد بقیه ارگانها نیز باید حمایت خود را انجام دهند.

"سجادی حسینی" ادامه داد: سینمای ما واقعاً نیاز به بخش هنر و تجربه دارد و حمایت از این بخش باعث می‌شود سینمای زنده و پویایی داشته باشیم.

این کارگردان در پایان در خصوص اکران فیلم "بوفالو" خاطر نشان کرد: در حال حاضر خبر خاصی برای پخش در این رابطه ندارم ولی در آینده‌ی نزدیک تکلیف اکران "بوفالو" مشخص می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار