آیا حوزه هنری سینماهای خود را به «بوفالو» می دهد؟

کاوه سجادی حسینی از نبود حمایت کافی درباره اکران فیلم «بوفالو» گلایه کرد.

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص وضعیتی که قرار است «بوفالو» در اکران داشته باشد و دیگر جزییات این بخش (اکران) گفت: اینطور که به نظر می‌رسد حوزه هنری سینمایی را در جهت اکران این فیلم در نظر نگرفته و قرار است از هفته آینده سینماهایی را تحت اختیار ما قرار دهد که ابن موضوع نیز هنوز مشخص نیست. 

وی افزود:متاسفانه «بوفالو»  از همان ابتدا با وجود پتانسیل بالایی که داشت و قرار بود در بخش های مختلف سی و سومین جشنواره فیلم فجر کاندید شود جزو 5 فیلم کنار گذاشته شده از داوری جشنواره قرار گرفت و امروز نیز شاهد هستیم بوی اجحاف در اکران این فیلم بعد از تحمل یکسال صبر می آید.
 
وی ادامه داد:موضوع «بوفالو»  طمع است مقوله ای که در زمره گناهان کبیره قرار می گیرد و فضای آن راجع به انسانیت صحبت می کند،پس این نمونه موضوعات و فضاها با نگاهی که حوزه هنری دارد همسو است و انتظار می رود دولت و حوزه هنری حمایت هایی در خور فیلم انجام دهند،فیلمی که نسل جوان را نسبت به موضوعش دغدغه مند میکند و به فکر وا میدارد.

وی گفت:از دیگر ویژگیهای «بوفالو»  بازیهای متفاوت بازیگران و فیلمبرداری با نگاتیو است که به کیفیت هرچه بیشتر آن با حال و هوایی که دارد کمک می کند و مخاطب پسند خواد بود.

این کارگردان تصریح کرد:به استناد جمله معروف «ما ز یاران چشم یاری داشتیم» امیدواریم نگاه مهربانانه حوزه هنری شامل این فیلم شود و حق فیلم پایمال نشود،فیلمی که مظلوم واقع شده و از حمایت هیچ کس برخوردار نیست و حتی مانند دیگر فیلمها از بخشهای تبلیغاتی مانند اکران های خصوصی محروم است و انگار قرار است کلا کنار گذاشته شود.
 
سجادی حسینی در بخش پایانی صحبتهای خود خاطر نشان کرد:با همه تفاسیر و به قول خانم بنی اعتماد قرار نیست هیچ فیلمی در کمد تا ابد بماند بالاخره روزی «بوفالو»  با پتانسیلی که در بخشهای مختلف خود دارد راه خودش را پیدا خواهد کرد و دیده میشود اما این وسط بی انصافیها و حمایت نکردنها باقی میماند.

طبق پی گیریهای ما در خصوص صحبتهای کاوه سجادی حسینی و بی پاسخ ماندن سوالات ما از سوی دفتر پخش،باید منتظر ماند و دید آیا سینما آزادی و دیگر سینماهای حوزه هنری به بوفالو اجازه اکران می دهند؟!آیا دفتر پخش این فیلم جوابگو خواهد بود؟


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.