در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

گلایه کارگردان «بوفالو» از انتشار برخی خبرها

«کاوه سجادی حسینی» گفت: متاسفانه برخی از خبرگزاری‌ها با بی دقتی در انتشار گفته‌های هنرمندان باعث سوء تعبیر از بعضی گفتگوها می‌شود.

"کاوه سجادی حسینی" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نشست خبری فیلم «شب بیرون» گفت: نشست مطبوعاتی و نقد و بررسی فیلم «شب بیرون» با حضور عوامل فیلم در خانه هنرمندان اول اردیبهشت برگزار می‌شود. 

کارگردان «بوفالو» بیان کرد: متاسفانه برخی از خبرگزاری‌ها با بی دقتی در انتشار گفته‌های هنرمندان باعث سوء تعبیر از بعضی گفتگوها می‌شوند و این دقت بیشتر آنها در گفتمان و انتشار خبر را می‌طلبد. 

وی افزود: برای خود من چندی پیش اتفاق افتاد که باعث شد حرفهای من برعکس آن چیزی که گفتم منتشر شود. مضمون صحبتهای من در راستای تعریف و رضایت از بخش هنر وتجربه بود ولی متاسفانه برعکس منتشر شد. 

«سجادی حسینی» ادامه داد: خوشحال و خرسندم که فیلمم در هنر و تجربه اکران می‌شود چون به وجود آمدن هنر و تجربه و این گروه هنری باعث شکوفایی سینما می‌شود. باید هوای گروه هنر و تجربه را داشت، نباید با عجله و صحبت‌های نا به جا  هر چند کوتاه به پیکر جوان این گروه ضربه وارد کرد. 

این کارگردان بیان کرد: دوستانی که در این گروه کار می‌کنند غمخوار سینما هستند و از چشم ما دور نیست که به سختی زحمت می‌کشند و قلبشان برای سینما می‌تپد. 

«سجادی حسینی» اظهار داشت: اتفاق خوبی که رخ داده، این است که برخی از فیلمسازان تلاش می‌کنند فیلمشان در این گروه قرار بگیرد. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار