دبیرکل حزب نیک‌اندیشان در نشست هم‌اندیشی احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور:

وابسته نبودن به احزاب افتخار نیست

نیک‌ملکی با تأکید بر این که وابسته نبودن به احزاب افتخار نیست از معاون سیاسی کشور درخواست کرد که این موضوع جدی گرفته شود و دبیران احزاب هم نگاه‌های افراطی نداشته باشند.

وابسته نبودن به احزاب افتخار نیست

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، «نیک‌ملکی» دبیرکل حزب نیک‌اندیشان در نشست هم‌اندیشی دبیران کل احزاب و معاون سیاسی وزیر کشور که عصر امروز در ساختمان شهید رجایی وزارت کشور برگزار شد، نسبت به نحوه چیدمان فرم‌های استخدامی به شدت انتقاد کرد و گفت: در گزینش‌ها وابستگی افراد به گروه‌ها و احزاب مورد سوال قرار می‌گیرد که اگر این بند را بردارید، خدمت بزرگی کرده‌اید.

نیک‌ملکی با بیان این که اکثر افراد هم به دلیل این که می‌دانند پر کردن این قسمت نقطه منفی تلقی می‌شود، اظهار داشت: به همین دلیل هم افراد از پر کردن آن خودداری می‌کنند.

وی در ادامه نسبت به رفتار برخی افراد از جمله حجت‌الاسلام روحانی در خصوص افتخار کردن به عدم وابستگی به احزاب انتقاد کرد و گفت: باید این موضوع جدی گرفته شود.

دبیرکل حزب نیک‌اندیشان خاطرنشان کرد: همکاران هم در حوزه احزاب نگاه افراطی نداشته باشند زیرا اگر ما طبق عقلانیت صحبت کنیم می‌توانیم جلوی افراد تندرو که مخالف فعالیت‌های حزبی هستند را بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار