ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیت‌شان شد + تصاویر

فهرستی از بازیگرانی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیت‌شان شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ریچست؛ طی سالها و دهه‌های گذشته بازیگران بزرگی قبل از فتح قله‌ی محبوبیت و شهرت با زندگی مادی خداحافظی کرده‌اند.  

آثار این بازیگران هدیه‌ی ارزشمندی برای بازماندگان و طرفداران سینما است. می‌توان با تقدیر از آنها بر روی پرده نقره‌ای یاد آنها را گرامی داشت. در ادامه فهرستی از بازیگرانی که مرگ باعث شهرت و معوفیت‌شان شد را آورده‌ایم:  

10.کریس فارلی 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

"فارلی" در فیلم‌های "دنیای وین"، "کله پوک‌ها"، "بیلی مدیسون"، "تامی کوچولو" و "مایه ننگ" ایفای نقش کرده همه چیز برای"فارلی"خوب پیش می‌رفت اما وی معتاد به مصرف مواد مخدر و الکل شد و در سال 1997 به دلیل زیاده روی درمصرف، هنگامی که 33 سال سن داشت، از دنیا رفت. 

9.جان بلوشی 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

"بلوشی" یکی از بازیگران اصلی فیلم "خانه حیوانات" بود. وی در فیلم‌های "ماه‌های شهر میامی"، "تقسیم قاره‌ای" و "برادران بلوز" ایفای نقش کرده، بلوشی پنجم ماه مارچ 1982 به دلیل زیاده روی در مصرف هروئین و کوکائین در سن 33سالگی درگذشت. 

8.ناتالی وود 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

"ناتالی وود" بازیگر موفق و پر توانی بود که در سن 25 سالگی نامزد جایزه اسکار شد. از فیلم‌های معروف او می‌توان به "داستان کناره غربی"، "شورش بی دلیل"، "شکوه علفزار" و "معجزه در خیابان 34 ام" اشاره کرد. در سن 43 سالگی "وود" نزدیکی‌های جزیره سانتا کاتالینا غرق شد. به مدت 31 سال مرگ او به عنوان یک اتفاق گزارش شد، اما در سال 2012 بعد از بررسی مجدد پرونده‌ی او، دلیل مرگ "وود" نامشخص اعلام شد. 

7.براندون لی 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

"براندون لی" نتوانست مدت زیادی رد پای پدرش "بروس لی" را برای فتح قله‌های شهرت و محبوبیت بپیماید. با حضور در سریال تلویزیونی "کونگ فو: فیلم" (1986) حرفه‌ی بازیگری را آغاز کرد و در دهه‌ی 1990 در تعدادی فیلم کم هزینه حضور داشت.  

در سال 1993 که فیلم کلاغ در حال فیلمبرداری بود، شخصیت "براندون لی" باید مورد اصابت گلوله قرار می‌گرفت پس از اتمام فیلمبرداری این صحنه، وقتی کرگردان کات می‌دهد "براندون" از جا بلند نشده و خون تمام صحنه‌ را فرا می‌گیرد. آرامگاه او در کنار پدرش "بروس لی" در سیاتل است. 

6.ریور فونیکس 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

در ده سالگی با حضور در تبلیغات تلویزیونی بازیگری را آغاز کرد. او طی زندگی کوتاهش در 24 فیلم از جمله "کنارم بمان"، "ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی" و "آیداهوی اختصاصی خودم" ایفای نقش کرد. "ریور" به دلیل مصرف بیش از حد هروئین و کوکائین در سن 23 سالگی در  گذشت. 

5.کوری مونتیه 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

"مونتیه" در فیلم‌های "مونته کارلو" و "خواهران و برادران" درخشید. سال 2011 به صورت عمومی اعلام کرد که در سن 12 سالگی مشکل سوء مصرف مواد مخدر داشته است. نوزده سالگی در آسایشگاه ترک اعتیاد بستری می‌شود و همین ماجرا مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند هر چند مارچ 2013 مونیته دوباره به آسایشگاه باز می‌گردد و چند ماه بعد در اتاق هتل ونکوور جسدش را پیدا می‌کنند. 
"مونتیه" به دلیل مصرف ترکیب کشنده‌ی الکل و هروئین از دنیا رفت.  

4.پل واکر 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

"واکر" با فیلم‌های "دانشکده‌ی بلوز" و "همه چیز اوست" به هالیوود راه پیدا کرد. سال 2001 در فیلم "سریع و خشن" شخصیت "برایان اوکانر" را ایفا کرد و پله‌های شهرت را پیمود. در فیلم‌های "پروژه لازاروس"، "ساعت‌ها" و "دویدن از روی ترس" درخشید. سی‌ام نوامبر 2013 "پل واکر" در سانحه‌ی رانندگی جان باخت. 


3.مریلین مونرو 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

او ستاره‌ی فیلم‌های دهه‌ی 1950 و 1960 میلادی بود. بر خلاف موفقیتی که بدست آورده بود با مشکلات شخصی و بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد. پنجم آگوست 1962 جسد "مونرو" در خانه‌اش پیدا شد. مرگ او خودکشی احتمالی گزارش شد. "مریلین مونرو" 36 ساله بود. 

2.هیث لجر 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

"هیث لجر" سال 1998 برای پیشرفت درحرفه‌ی بازیگری از استرالیا به ایالات متحده مهاجرت کرد. در طول زندگی کوتاهش نوزده فیلم را بازی کرد که  از میان آنها می‌توان به "داستان یک شوالیه"، "ضیافت هیولا"، "کوهستان بروکبک" و "میهن پرست" اشاره کرد. 

لجر چند ماه قبل از مرگش در فیلم "شوالیه تاریکی" نقش "جوکر" را ایفا کرده بود. او بیست‌ودوم ژانویه 2008 به دلیل مصرف ترکیبی از داروهای مسکن، درسن 28 سالگی در گذشت. 

1.جیمز دین 

ستاره‌هایی که مرگشان باعث شهرت و محبوبیتشان شد

این بازیگر پرتوان، اسطوره‌ی جوان‌ها بود. وی توانست پله‌های شهرت را با سه فیلم طی کند. شخصیت محبوب او "جیم استارک" در فیلم "شورش بی‌دلیل" بود. پس از این در فیلم "غول" و "شرق بهشت" درخشید. تصادف، جان "دین" 24 ساله را گرفت و مرگ زود هنگام او باعث شد جایگاه این هنر پیشه در اوج قله‌ی شهرت و محبوبیت محفوظ بماند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار