سرپرست دانشگاه خوارزمی:

تاکنون سه بار استعفای خود را به وزرای علوم دولت جدید دادم/ قصد نمایندگی مجلس را ندارم

سبحان‌اللهی گفت: در دولت جدید تاکنون سه بار به فرجی دانا، نجفی و فرهادی استعفا دادم اما موافقت نشد و من قصد نمایندگی مجلس را ندارم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران،محمد علی سبحان‌اللهی سرپرست دانشگاه خوارزمی صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایشهای این دانشگاه برگزار شد، طی سخنرانی در جمع خبرنگاران گفت: در دولت جدید تاکنون سه بار به فرجی دانا، نجفی و فرهادی استعفا دادم اما موافقت نشد و من قصد نمایندگی مجلس را ندارم. 

سرپرست دانشگاه خوارزمی افزود: انتخاب نوع مدرک دانشجویان فعلی دانشگاه علوم اقتصادی بنا به درخواست خود دانشجویان است. 

وی ادامه داد: تصمیم اینکه دانشجویان فعلی دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی مدرک آنها از سوی خوارزمی و یا علوم اقتصادی صادر شود بر عهده خود دانشجویان است. 

سبحان اللهی افزود: دانشگاه خوارزمی در سال 1298 به ثبت جدید کشور تاسیس شد و شخصیت های سیاسی و علمی فراوانی در رشته‌های مختلف علوم پایه و سایر رشته‌های دانشگاهی تربیت‌ کرده است. 

وی در رابطه با بحث طولانی شدن سرپرستی خود در این دانشگاه و بیان برخی از شایعات در رابطه با انتخاب در نمایندگی مجلس اظهار داشت: قصد نمایندگی برای مجلس را ندارم و در رابطه با بحث سرپرستی و طولانی شدن این سمت در این دانشگاه باید بگویم بحث سرپرستی یک بحث معمولی است که وزیر علوم طی حکمی به شورای انقلاب فرهنگی مطرح می‌کند که چنین اتفاقی برای دانشگاه خوارزمی نیز رخ داده است. 

وی افزود: بلافاصله در دوره وزیر علوم (فرجی دانا) من نامه استعفای خود را دادم ولی فرجی دانا با این نامه موافقت نکرد. سپس در دوره وزارت دکتر نجفی و دکتر فرهادی نیز نامه‌های استعفای خود را دادم اما هیچ‌کدام با این نامه موافقت نکرده و حتی محمد فرهادی وزیر علوم اعلام کرد: که من با رئیس جمهور در رابطه با ریاست شما در دانشگاه خوارزمی صحبت می‌کنم و اگر رئیس جمهور موافقت نکرد ما در وزارت علوم از حضور شما بهره‌مند می‌شویم. 

سبحان‌اللهی تصریح کرد: با وجود اینکه به عنوان یک سرپرست در این دانشگاه مشغول فعالیت‌ هستم اما از هیچکدام از وظایف خود کوتاهی نکردم و همچون رئیس یک دانشگاه به فعالیت‌ خود ادامه می‌دهم. 




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار