رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران خبر داد:

حمایت قاطع شورای شهر تهران از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از حمایت شهرداری تهران از برنامه‌های کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از حمایت شهرداری تهران از برنامه‌های کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران برای کتاب و کتابخوانی اهمیت خاصی قائل است و برای این موضوعات نیز بودجه‌ها خاصی را در نظر گرفته‌ است. 

وی افزود: نمایشگاه کتاب تهران نیز از این موضوع برکنار نیست و شهرداری و شورای شهر تهران با تمام توان از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران حمایت خواهد کرد. نمایشگاه کتاب تهران یک موضوع فرهنگی است و شهرداری تهران هم سال‌هاست که تلاش دارد از یک نهاد خدماتی به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شود.

ناصحی با اشاره به نقش شهرداری در برپایی هر ساله نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: شهرداری تهران سال‌هاست که در برپایی نمایشگاه کتاب تهران حضوری فعال داشته است و امسال نیز تلاش خواهد کرد تا نمایشگاه را با کیفیت بهتری برگزار کند. از این رو در اسفند ماه سال گذشته، جلسه‌ای با نهادها و مجموعه‌های که در برپایی نمایشگاه کتاب تهران فعالیت دارند، برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم برای این کار انجام شود.  

ناصحی درباره دیگر فعالیت‌های شهرداری در حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری را موظف کرده‌ایم که در 22 منطقه شهر تهران کتابخانه جامع ایجاد کند و هم‌اکنون 330 کتابخانه با تمامی امکانات در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.