قم ؛

مردم و مسئولین از امام و شهیدان در ساده زیستی و صرفه جویی الگو بگیرند

استاندار قم نقش نهادهاي تبليغاتي استان در دعوت مردم به سوادآموزي را ضروري دانست و تصريح كرد: همدلي و همزباني دستگاه هاي اجرايي به اتفاق مردم در راستاي ارتقاء سطح دانش در جامعه یک نیاز ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ؛ استاندار قم در دیدار خانواده شهید رحیمی، الگوی گیری مردم و مسئولین از امام و شهیدان در ساده زیستی و صرفه جویی را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ضروری دانست.

حجت الاسلام و المسلمين محمد صادق صالحي منش در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در منزل شهيد رحيمي به مقام والای این شهید ادای احترام و ادب کردند.

استاندار قم پایداری انقلاب اسلامی را نتیجه ی پایمردی خانواده شهدا دانست و گفت: امروز فرزندان ایران به پشتوانه ی همین استقامت در عرصه‌های بین المللی موجب عزت و اقتدار بیش از پیش نظام می شوند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین مدیون مجاهدت‌های ایثارگران و صبر خانواده‌های بزرگوار هستند، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باعث تقویت روحیه ایثار، ایستادگی و مقاومت و ایجاد نشاط در بین مسئولان و مردم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در ادامه با اشاره به زندگی ساده و بی آلایش امام خمینی (ره) و شهدا، این سادگی را از نشانه‌های عدم وابستگی به دنیا دانست و تصریح کرد: مسئولین و مردم باید سبک زندگی این چنینی را سرلوحه ی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.