«بهرام عظیمی»:

جشنواره «نقد بناها و فضای شهری»، بر مردم تاثیر مثبت خواهد گذاشت

بهرام عظیمی داور جشنواره «نقد بناها و فضای شهری» معتقد است: آثار کاریکاتوریست‌های این جشنواره بر مردم تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره؛ بهرام عظیمی داور جشنواره «نقد بناها و فضای شهری» معتقد است؛ آثار کاریکاتوریست های این  جشنواره بر مردم تاثیر  مثبتی خواهد گذاشت.

بهرام عظیمی هنرمند کاریکاتوریست درخصوص جشنواره «نقد بناها و فضای شهری» اذعان داشت: از نظر من مخاطب اصلی بخش کارتون جشنواره «نقد بناها و فضای شهری» مردم هستند. آثار کاریکاتوریست ها می تواند آنها را تحت تاثیر قرار دهد و سطح آگاهی جامعه را  در خصوص بناها و فضای شهری ارتقا دهد.
 
وی در  خصوص داوری آثار کارتون گفت: آثار بسیار زیادی به این جشنواره ارسال شده بود که  تعداد آثار خوب و حرفه ای نیز بسیار بود. از این رو انتخاب آثار را  برای داوران سخت کرده بود. به همین خاطر زمان زیادی به داوری آثار اختصاص یافت.

کارگردان فیلم انیمیشن« تهران 1500» از حضور معروف ترین هنرمندان کاریکاتوریست در این جشنواره سخن گفت و افزود: اصولا کاریکاتوریست ءهای مطرح و معروف زمانی در جشنواره ای شرکت می کند که هم آن جشنواره از اعتبار بالایی برخوردار باشد ؛هم از لحاظ موضوع مناسب باشد که خوشبختانه جشنواره «نقد بناها و فضای شهری» هم اعتبار دارد و هم موضوع «بناها و فضای شهری» دور از ذهن نیست و این موضوع برای هر کاریکاتوریستی در هر منطقه و شهری ، کاملا ملموس است و هنرمند می تواند دیدگاه خودش را به تصویر بکشد.

بهرام عظیمی در پایان روند اجرایی جشنواره  «نقد بناها و فضای شهری» را  تاکنون مطلوب ارزیابی کرد و موفقیت این جشنواره را در گرو برگزاری نمایشگاهی با کیفیت به همراه  اطلاع رسانی خوب عنوان کرد. نخستين مسابقه سراسري عکس و کارتون «نقد فضا و بناي شهري»  در دو بخش «سيما و منظر شهري» و «زندگي در فضاي شهري» توسط معاونت شهرسازي و معماري وزارت راه و شهرسازي،  در هفته اول خرداد ماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار