«نیمرخ» بر دیوار گالری فرهنگسرای آفتاب

آثار برگزیده مسابقه کاریکاتور فرهنگسرای آفتاب، این روزها بر دیوار گالری میزبان هنردوستان است.

مریم داوودی معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای آفتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمایشگاه کاریکاتور «نیمرخ» محصول مسابقه‌ای است که فراخوان آن سال گذشته توسط فرهنگسرای آفتاب منتشر شد.

وی افزود: موضوع مسابقه «اخلاق شهروندی، سبک زندگی» بوده که مفاهیمی مثل رعایت حق تقدم، احترام به والدین، حفظ محیط زیست، تکریم سالمندان و موضوعات این چنینی محور اصلی آن بود.

وی خاطرنشان کرد: حمیدرضا مسیبی از اساتید مطرح این حوزه دبیر اجرایی مسابقه بود که با توجه به استقبال گسترده مردم، محدودیت جغرافیایی از سطح شهر تهران برداشته شده و مسابقه در سطح کل کشور برگزار شد.

وی یادآور شد: از 432 اثر رسیده 50 اثر برگزیده شد و به 15 اثر جوایز و طرح یادبود اهدا شد. همچنین شرکت‌کنندگان در مسابقه همگی بالای 15 سال بودند؛ اما این گونه نبود که حتما کاریکاتوریست‌های حرفه‌ای شرکت کنند و اثر بفرستند بلکه همه افراد حتی هنرجویان و آنان که خیلی هم کار بلد نبودند در مسابقه شرکت کرده و برنده نیز شدند.

وی افزود: استقبال مخاطبان در روز افتتاحیه «نیمرخ» بسیار عالی بود و امیدوارم در روزهای آینده نیز دوستداران هنر به فرهنگسرا آمده و از این آثار بازدید کنند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 10 دی در گالری فرهنگسرای آفتاب میزبان هنردوستان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار