موفقیت برنامه‌های نوروزی شبکه یک سیما در میان مخاطبان

مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در تهران و 31 شهرستان که دارای مرکزصداوسیما هستند نظرسنجی در خصوص برنامه های نوروزی شبکه ها انجام داده است که سهم شبکه یک سیما در این میان قابل توجه است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، بنا براعلام این مرکز بیش از 75 درصد از مردم بیننده حداقل یکی از سریال های نوروزی بوده اند و بر اساس همین آمار نظرسنجی میزان ببینده و رضایتمندی آنها از برنامه های سیما بیش تر از سال گذشته بوده است. در بخش مجموعه های تلویزیونی مجموعه "فوق سری" تولید شبکه یک سیما که در نوروز از شبکه پخش شد رتبه دوم را بعد از سریال "در حاشیه " کسب کرد.

در بخش دیگری از تحقیقات انجام گرفته شده توسط مرکز پژوهش و سنجش افکار برنامه ها به تفکیک دو بخش برنامه های مناسبتی ایام فاطمیه و برنامه های مفرح نیمه دوم تعطیلات نوروز سنجیده شده اند که در بخش اول مجموعه "روزگار مادری"  که در خصوص تقدیر و یادی از مقام شایسته مادر در فیلم ها وسریال ها بود 80 درصد رضایتمندی مخاطبان را کسب کرد.

همچنین برنامه "آفتاب شرقی" که به صورت ویژه برنامه ایام فاطمیه تا آخرین روز تعطیلات در ایام نوروز پخش شد موفق به کسب 87 درصد میزان رضایت در میان مخاطبان از هر سن و قشری شد.

مستند "ایرانگرد" و برنامه های "عیدشرقی"،"خبردارم خبر"،"نشان مهربانی" و"امضا" که همگی از تولیدات شبکه یک سیما بوده اند نیز با کسب رضایتمندی بالای 60 درصد مخاطبان در رده های بعدی رضایت مخاطبان در این ایام قرار گرفته اند.

در بخش دوم نظرسنجی ایام نوروز بعد از ایام فاطمیه نیز که از ششم فروردین ماه آغاز شده است مستند موفق "ایرانگرد" درکنار دیگر برنامه های مستند و ترکیبی شبکه های دیگر بالاترین میزان مخاطب و رضایت مخاطبان را در برداشته است.

گفتنی است شبکه یک سیما امسال نیز همانند سال های گذشته با تهیه و تدارک برنامه های مختلف مذهبی، اجتماعی، اقتصادی،... و البته بازگشت ویژه برنامه کودک ونوجوان سعی در تامین خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود را داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۵:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
برنامه ایران گرد بکارگردانی جواد قارایی بهترین برنامه مستند بود مخصوصاصدای دلچسب و لحن خودمونی آقای قارایی بی نظر هستش. وبه نظرم از همه ی مستند های که دیدم زیبا تر هستش
آخرین اخبار