فیلم‌های آخر هفته "شبکه سه سیما"

فیلمهای تلویزیونی و سینمایی اسباب بازی، نترس 2، روزی روزگاری شانگهای، آخرین مسافر و سگ های پوشالی پنجشنبه 27 و جمعه 28 فروردین ماه روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ فیلمهای تلویزیونی و سینمایی اسباب بازی، نترس 2،  روزی روزگاری شانگهای، آخرین مسافر و سگ های پوشالی پنجشنبه 27 و جمعه 28 فروردین ماه روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
 
فیلم سینمایی اسباب بازی  با نام لاتین Toys به  کارگردانی باری ِلوینسون است که پنجشنبه 27 فروردین ساعت  10:45  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
 
در خلاصه این فیلم آمده است: داستان کارخانه ای که قصد دارد اسباب بازیهای جنگی تولید کند ولی کارکنان آن با اتحاد ویکی شدن درصدد جلوگیری از آن هستند و  ...
 
در این فیلم  طنز که محصول 1992 آمریکاست بازیگرانی چون رابین ویلیامز ، جوآن کاساک ، رابین رایت  و مایکل گامبُن نقش آفرینی کرده اند.
 
فیلم سینمایی نترس 2  Dabangg محصول 2012هند به کارگردانی آرباز خان، پنجشنبه 27 فروردین ساعت 23:30از شبکه سه سیما پخش می شود.
 
در خلاصه داستان با بازی سلمان خان،  سوناکشی سینها،  پاراش راج،  آربازخان  و  ویتنود خانا آمده است :کمیسر پاندی ، پلیس معروف و وظیفه شناس،  دشمن شماره یک خلافکاران با خواسته خود به شهر کوچکی منتقل می شود تا هرج و مرج شهر را سامان دهد. با ورود وی حکومت با چاسینگ تبهکار با نفوذ شهر به خطر می افتد . پاندی با پسر باچاسینگ درگیر می شود و ...
 
فیلم سینمایی  روزی روزگاری شانگهای Once Upon a Time in Shanghai به کارگردانی چینگ پوونگ است که جمعه 28 فروردین ساعت 11:25 از شبکه سه سیما پخش می شود.
 
در داستان این فیلم  آمده است: یک کارگر به امید یافتن کار و ثروتمند شدن به شانگهای می رود. ولی در آنجا گیر گروهی از تبهکاران می افتد و مجبور می شود برای زنده مانده از مهارت کونگ فو استفاده کند.
 
این فیلم محصول مشترک چین، هنگ کنگ در سال 2014  است که درآن فیلیپ ان جی- اندی آن- ساموهانگ کام بازی کرده اند.
 
فیلم سینمایی آخرین مسافر  Last Passenger  به کارگردانی امید نوشین ، جمعه 28 فروردین ساعت  15:55روانه آنتن شبکه سه می‌شود.
 
در این فیلم خواهید دید: لوئیس به همراه پسر 7 ساله اش در قطاری در حال مسافرت است. او و چند مسافر دیگر در می یابند که قطار در ایستگاه آخر توقف نکرده و به راه خود ادامه می دهند.  
 
لوئیس اثری از راننده و نگهبان قطار پیدا نمی کند و در کابین راننده هم قفل  است و قطار تنها با 5 مسافر به راه خود ادامه می دهد .آن ها در می یابند که شخصی در  داخل کابین راننده قطار را کنترل می کند. آن ها تصمیم می گیرند کوپه ها را از دیزل جدا کنند و ... 
 
این فیلم محصول سال 2013 انگلیس است که   درآن داگری اسکات، تارا  تونتون، ایدو گلد برگ، دیوید اسکو فیلد و ... بازی کرده اند.
 
فیلم سینمایی سگ های پوشالی به کارگردانی رضا توکلی و تهیه کنندگی رضا نوروزی، جمعه 28 فروردین ساعت 19:30  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
 
در این فیلم خواهید دید: مهندس جوانی در بدو افتتاحیه یک پروژه فاخر ملی دچار سانحه ای عجیب و شگفت انگیز می شود و همین مسئله او و دیگران را دچار سر در گمی می کند تا اینکه…    
این فیلم محصول سال 1392 سینمای ایران  است که درآن  لیلا اوتادی‌، علیرضا جلالی تبار‌، مهدی سلوکی، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع‌ ، شیرین بینا، مرتضی ضرابی‌، فرزاد فرزین و امید محبی‌ بازی کرده اند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.