رئیس سازمان صداوسیما در بزرگداشت روز زن؛

تبیین نقش زن در اجتماع از اولویت‌های رسانه ملی است

دکتر سرافراز ارائه الگوی عملی و ذهنی از حضور زنان در جامعه را از مهم‌ترین وظایف رسانه ملی برشمرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ رئیس سازمان صداوسیما در جشن میلاد مستوره آفرینش و مراسمی كه به مناسبت گرامیداشت روز زن در این سازمان برگزار شده بود با اشاره به اینكه كشورما درتمام زمینه‌ها صاحب ایدئولوژی و اندیشه است  گفت: ما باید برای حضور زنان در جامعه و نقش آنان الگویی متفاوت و دقیق ارائه دهیم. وی افزود: امروز الگوهایی از زنان غربی ارائه می شود كه از ضعف‌های بسیاری برخوردار است و برای زنان جامعه ما، كه جامعه‌ای برپایه اندیشه دینی است، مفید نیست. وی با تأكید بر اینكه در جامعه ما  بیشتر فارغ‌التحصیلان دانشگاه را بانوان تشكیل می‌دهند و آن‌ها تمایل بیشتری برای شركت در فعالیت‌های اجتماعی دارند گفت: با این شرایط، رسانه ملی باید بكوشد الگوی عملی و ذهنی مناسبی از حضور زنان ارائه كند.
 
رئیس رسانه ملی، با اشاره به حضور فعال زنان درصداوسیما گفت: تجربه نشان داده كه زنان در صداوسیما متعهدانه‌، صادقانه‌ و اثرگذاركارمی‌كنند. وی توجه بیشتر به توانمندی‌های بانوان را از رویكردهای جدی در فعالیت آن‌ها در دوره جدید برشمرد. دكترسرافراز انتخاب نسرین آبروانی معاون صدا را از مصادیق این رویكرد خواند و گفت: عملكرد معاون صدا در این مدت كوتاه نشانگر مسئولیت‌پذیری ایشان در قبال مسئولیت‌هایی است كه در زمینه چابك‌سازی، همگرایی و ساماندهی به این معاونت واگذار كرده‌ایم كه با قاطعیت و بدرستی به انجام رسیده است.
 
رئیس سازمان صداوسیما دراین مراسم از بانوان شاغل در این سازمان خواست كه با توجه به شرایط ومحدودیت‌ها در پیشبرد اهداف رسانه ملی كوشا باشند.
 
 در این مراسم رئیس رسانه ملی از مادر شهیدان پایدارفرد، مادر شهید مسعود شفایی و همسرشهید محمود ایل بیگی قدردانی كرد. رابعه مدنی، شهین تسلیمی و سیما تیرانداز نیز از هنرمندانی بودند كه در این مراسم تقدیر‌نامه‌شان را از دكتر سرافراز دریافت كردند. حباب عظیمی از گویندگان شبكه خبر، نرگس نوروزی از گویندگان خبر رادیو، میترا لبافی خبرنگار فرهنگی، نداملكی و شعله قهرمانی از مجریان سیما و مهرآسا معصومعلی از تهیه كنندگان ارشد رادیو نیز ازجمله بانوانی بودند كه با حضور رئیس سازمان صدا وسیما از آنان قدردانی شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار