اپن بین المللی لوگزامبورگ تنیس روی میز؛

آغاز کار نمایندگان ایران در انفرادی با 3 پیروزی و یک شکست

سه پیروزی و یک شکست حاصل کار نمایندگان تنیس روی میز ایران در رقابتهای بین المللی لوگزامبورگ در بخش انفرادی شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات انفرادی اپن بین المللی تنیس روی میز در  لوگزامبورگ آغاز شد و طی آن 3 پیروزی و یک شکست حاصل کار 4 نماینده ایران بود.

نوشاد عالمیان با رنکینگ 100 و سید یک مسابقات ،  برابر اریک جوتی با رنک 228  از برزیل قرار گرفت و  موفق شد با نتیجه ۴بر۱ به برتری دست یابد.

وی  گیم اول و دوم را با نتیجه ۱۱بر۷ و۱۱بر۶ پیروز شد اما گیم سوم با نتیجه ۱۱بر۹ واگذار کرد.گیمهای بعدی با نتیجه ۱۱بر۷و۱۱ بر۸ به سود عالمیان به پایان رسید.

افشین نوروزی دیگر نماینده ایران با رنکینگ 205 ،  برابر گیئورگوسبا رنکینگ 499 از یونان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۴بر۲ به برتری برسد.

وی  گیمهای اول و چهارم را با نتیجه ۱۱بر۸ و۱۲بر۱۰ به حریف واگذار کرد و سایر گیمها را با نتیجه ۱۱بر۶و۱۱بر۴ و۱۳بر۱۱و۱۱بر۳ به سود خود به پایان برد.

نیما عالمیان نیز با رنکینگ 203 برابر یامادا از برزیل  با رنکینگ 476 قرار گرفت و  موفق شد با نتیجه ۴بر۲ رقیب خود را مغلوب کند .

عالمیان سه گیم اول را با نتیجه ۱۱بر۸و۱۱بر۶و۱۱بر۶ برنده شد وگیمهای چهارم و پنجم را با نتیجه ۱۱بر۵ و۱۳بر۱۱ به حریف خود واگذار کرد. وی  در گیم ششم  با نتیجه ۱۱بر۹ به برتری دست یافت.

پوریا عمرانی تنها نماینده ایران بود که با باخت آغاز کرد وی بربر مارتنیکس از لتونی درحالی نتیجه را 4 بر صفر واگذار کرد که رقیبش وارد رنکینگ جهانی نشده است.


 

 

برچسب ها: تنیس ، بین الملل ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار