اپن بین المللی لوگزامبورگ

نوشاد به نیمه نهایی رسید/ تلاش نیما عالمیان برای سومی

نوشاد عالمیان با کسب پیروزی برابر رقیب خود راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های انفرادی اپن بین المللی تنیس روی میز لوگزامبورگ شد.

نوشاد به نیمه نهایی رسید/ تلاش نیما عالمیان برای سومیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  رقابتهای انفرادی اپن بین المللی لوگزامبورگ تنیس روی میز امروز تا مرحله یک چهارم هایی پیگیری شد و طی آن نوشاد عالمیان موفق شد بعد از کسب پیروزی قاطع و 4 بر صفر مقابل اوگاتا از ژاپن  جواز حضور در مرحله نیمه پایانی را به دست آورد .

 نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان  در یک دیدار نزدیک 4 بر 2 به ریوزاکی دیگر بازیکن ژاپنی بازی را واگذار کرد تا از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازبماند . نیما گیم های سوم ( 11 – 9 ) و پنجم ( 11 – 7 ) به نام خود ثبت کرد .

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ، نوشاد عالمیان ساعت 10:30 صبح فردا مقابل گریگویر جان از فرانسه می رود و اما نیما عالمیان از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازمانده است همچنان برای ایستادن بر سکوی سوم شانس دارد . نیما عالمیان نیز باید با برنده مسابقه  بلژیک یا فنلاند برای رسیدن به مقام سومی بجنگد.

کاظم مستحقی ، به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در رقابتهای اپن بین المللی لوگزامبورگ را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
آفرین بر نوشاد عزیز و به امید موفقیت این دلاور ایرانی
آخرین اخبار