رودهن؛

فرماندار پردیس بر صرفه جویی آب توسط مردم تاکید کرد

فرماندار شهرستان پردیس ضمن دعوت مردم به صرفه جویی در مصرف آب شرب گفت:طبق اعلام استاندارتهران باید20درصد در مصرف آب صرفه جویی و هزینه ها کاهش یابد.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: طبق اعلام استاندارتهران باید20درصد در مصرف آب صرفه جویی و هزینه ها کاهش یابد که دستگاه ها نسبت به این امر باید توجه کنند تا در جمع بندی آخر سال میزان صرفه جویی مصرف آب در سطح استان تهران برآورد شود.

وی گفت: سر ریز شدن سد لتیان دلیلی بر عدم صرفه جویی همشهریان نیست و ممکن است مجددا با کاهش شدید آب سد لتیان و دیگر سدهای استان تهران مواجه شویم که همین مساله می طلبد تا همشهریان نسبت به اطلاح الگوی مصرف توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی نام گذاری شده است و همچنین با شهادت و ولادت ولادت حضرت زهرا(س)تقارن پیداکرد که قطعا در همه ی زمینه ها شاهد خیر و نیکی بیشتری خواهیم بود.

وی افزود: دولت در سالی که پشت سر گذاشت چهار موفقیت عمده را به ملت ایران تقدیم کرد که مهمترین آن ها مهار تورم بوده که همین مساله موجب شد تا در نوروز امسال شاهد آرامش نسبی در بازار باشیم.

فرماندار پردیس با تاکید بر برنامه ریزی در سطح ادارات شهرستان و با بیان اینکه اینکه اگر نظم و برنامه ریزی در برنامه ها وجود نداشت باشد دچار سردرگمی و روز مرگی خواهید شد گفت: فرم هایی که در خصوص برنامه ریزی در اختیارادارات گذاشته شده است تکمیل و نیازهایتان را در سال 94 اعلام کنید تا بتوانیم قبل از اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان یک جمع بندی برای تعیین اولویت های شهرستان داشته باشیم.

وی در خاتمه درباره ی اعتبارات تملک دارایی ها گفت: باتوجه به فرم ها ی توزیع شده به ادارات برای اعلام نیازها در سال 94 ورسیدن به یک جمع بندی قبل ازبرگزاری اولین جلسه برنامه ریزی و تعیین کردن اولویت های شهرستان، درباره ی اعتبارات تملک دارایی ها تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.