سنایی در ضیافت علمای مراکر دینی روسیه:

توسعه روز افزون روابط ایران و فدراسیون روسیه اهمیت دارد

سفیر ایران در مسکو با اشاره به مسئولیت خطیر علمای دین در شرایط کنونی جهان اسلام گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه، جدایی و ترویج خشونت، ضرورت آشنایی و تبادل افکار بین علما و مسئولان دینی بیش از گذشته احساس می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی سنایی، سفیر ایران در مراسم ضیافت شامی که در محل سفارت کشورمان به مناسبت سفر گروهی از علما و مسئولان مراکز دینی روسیه به تهران، برگزار شده بود حضور یافت.

مهمانان روس در این نشست تاکید کردند که چنین سفرها و دیدارهایی با جمهوری اسلامی ایران می‌تواند باعث ایجاد الفت و همدلی بین مسلمانان و کشورهای اسلامی شود.

سنایی نیز در این نشست ضمن اشاره به مسئولیت خطیر علمای دین در شرایط کنونی جهان اسلام، تاکید کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان در جهت ایجاد تفرقه، جدایی و ترویج خشونت بین مسلمانان، ضرورت آشنایی و تبادل افکار بین علما و مسئولان دینی جهان اسلام بیش از گذشته احساس می‌شود.

سفیر کشورمان در مسکو به توسعه روز افزون روابط بین ایران و فدراسیون روسیه در سطوح مختلف در راستای منویات رهبران دو کشور تاکید کرد.

سنایی از تلاش‌های نمایندگی دانشگاه المصطفی العالمیه در مسکو نسبت به تنظیم برنامه این سفر و میزبانی مسئولان دینی روسیه در تهران تشکر کرد. 

انتهای پیام/


برچسب ها: سنایی ، روسیه ، سفیر ، توسعه ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار