در قالب هیئت معارف جنگ انجام شد؛

بازدید جانشین فرمانده نزاجا از منطقه "هویزه" و محل شهادت شهید "چمران"

امیرسرتیپ کیومرث حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن حضور در منطقه هویزه و محل شهادت شهید چمران در دهلاویه از کلاس‌های درس هیئت معارف جنگ دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ "کیومرث حیدری"، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن حضور در منطقه "هویزه" و محل شهادت "شهید چمران" در "دهلاویه" از کلاس‌های درس هیئت معارف جنگ دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

امیر سرتیپ حیدری در این بازدید در جریان نحوه تدریس استادان هیئت معارف جنگ "شهید سپهبد صیاد شیرازی" قرار گرفت و دقایقی را با دانشجویان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

همچنین سرتیپ دوم جمشیدی و سرتیپ دوم بازنشسته بختیاری از استادان هیئت معارف جنگ نیز به تشریح عملیات نصر و طریق القدس پرداخته و نقاط قوت و ضعف این عملیات‌ها را برای دانشجویان بازگو کردند.

شایان ذکر است؛ دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، امروز عصر نیز از منطقه "چزابه" و "میشداغ" بازدید کرده و عملیات رزم شبانه که توسط "تیپ 45 تکاور شوش" برگزار می‌شود را به نظاره خواهند نشست.    

نوزدهمین دوره هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی از دوم اردیبهشت در منطقه جنوب غرب کشور(خوزستان) برگزار شده و در آن، دانشجویان سال سوم دانشگاه‌های افسری ارتش ضمن آموزش نظامی، با نحوه عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار