جشن يك‌سالگی نسيم برگزار مي‌شود

شبكه نسيم 17 ارديبهشت يكساله مي‌شود.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين شبكه 17 ارديبهشت با پخش برنامه‌هاي متنوع و گلچيني از برنامه‌هاي پخش شده سالروز افتتاح رسمي‌اش را جشن مي‌گيرد.

در 26 شهريورسال 1392 شبكه نسيم به طور آزمايشي و با 2 ساعت برنامه  روي آنتن رفت و به مرور ساعت پخش آن افزايش يافت.

در 17 ارديبهشت سال گذشته اين شبكه به طور رسمي با 6 ساعت برنامه افتتاح شد. با وجود برنامه‌هاي جذابي نظير خندوانه اين شبكه خيلي زود جايش را دردل مخاطبان باز كرد و با توليد برنامه هاي طنز ديگري نظير مزه، آبرنگ، عينك آفتابي، شكرآباد، مهماني، شب‌كوك،نسيم‌خاردار، ورود ممنوع، هاونگ و...با اقبال مخاطبان مواجه شد.

با درخواست‌هاي مكرر بينندگان،شبكه نسيم در آذرماه سال 1393 به عنوان شبكه‌اي سراسري بر روي گيرنده‌هاي ديجيتال قرار گرفت و اكنون با تعهد پخش 4 ساعت برنامه توليدي در ميان ديگر شبكه  ‌هاي تازه تأسيس سيما بيشترين حجم توليد را به خود اختصاص داده است.

پخش تصاوير جذاب از مناطق ديدني كشورهاي ديگر، پخش تصاوير ارسالي مخاطبان در بخش نسيم شما، گزيده‌اي از برنامه‌هاي طنز پخش شده سيما وگزارش‌هايي از مردم و لطيفه‌گويي از ديگر بخش‌هايي است كه بر جذابيت اين شبكه افزوده است. اين شبكه قرار است 17 ارديبهشت همزمان با سالگرد افتتاحش گلچيني از برنامه‌هاي چذاب پخش شده  را به مخاطبان هديه دهد .

برنامه"دست نزن جيزه" با موضوع مواد مخدرو نگاهي طنزگونه و نو به اين معضل اجتماعي از بزنامه‌هايي است كه اين شبكه در دست ساخت دارد.

برنامه"هيجان در ساعت صفر" نيز از جمله برنامه‌هايي است كه به صورت تأميني تهيه شده و گلچيني از مسابقه‌هاي جذاب پخش شده از سيما را پخش مي‌كند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.