توکلی خبر داد:

تشریح برنامه های سازمان بهشت‌زهرا (س) به مناسبت رحلت امام (ره)/ افتتاح بزرگترین صحن حرم امام (ره)

مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرا‌(س) گفت: این سازمان در آستانه فرا رسیدن مراسم رحلت امام خمینی (ره) ضمن افتتاح بزرگترین صحن حرم امام (ره) برنامه‌های متعددی دارد.

توکلی‌نژاد، مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، از بهره‌برداری صحن اصلی حرم امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در آستانه بیست‌وششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صحن اصلی حرم امام (ره) به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرا (س) با اشاره به تمهیدات این سازمان برای مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: در سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار زائر در مراسم سالگرد ارتحال شرکت کردند که بر اساس پیش‌بینی‌ها این رقم امسال افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جوی هر سال برنامه‌های سازمان بهشت‌زهرا (س) برای مراسم ارتحال امام متفاوت خواهد بود، افزود: در بیست‌وششمین سالگرد امام که مصادف با نیمه‌شعبان، برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی شده و همچنین اطراف بهشت‌زهرا (س) به 21 پهنه جهت اسکان و استقرار زائران تقسیم‌بندی خواهد شد.

استقبال حرم امام و قطعات شهدا

مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرا (س) گفت: در آستانه بیست‌وششمین سالگرد ارتحال امام (ره) بلوار سلام به بهره‌برداری می‌رسد که قطعات شهدا را به بلوار سلام وصل می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار