«محسن مومنی شریف» در جمع خبرنگاران:

جوانان ما به کتابهای دفاع مقدس گرایش دارند

جوانان ما که در سالهای اخیر گفته شده بود استقبال کمی از کتابهای دفاع مقدس داشته‌اند به این ژانر ادبی توجه ویژه‌ای دارند.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، "محسن مومنی شریف" رئیس حوزه هنری در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و در جمع خبرنگاران گفت: قبلاً گفته می‌شد که ادبیات دفاع مقدس کم مخاطب یا بی‌مخاطب است. در حال حاضر باید بگوییم استقبال بی‌نظیر از کتاب "آن بیست و سه نفر" نشان می‌دهد که جوانان استقبال خوبی از این ژانر ادبی دارند.

وی ادامه داد: ما در انتشارات سوره مهر و  حوزه هنری سعی می‌کنیم تا کارهای مناسبی در همه زمینه‌ها ارائه دهیم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز جامعه‌ی خود باشیم.

"مومنی شریف" خاطر نشان کرد: انتشارات سوره مهر تا به امروز گامهای مؤثری برداشته و بخش کتابهای الکترونیک این انتشارات در جای خود پیشگام بوده است.

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 16 اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا 26 اردیبهشت ماه به کار خود ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است ؛ انتشارات سوره مهر یکی از موفقترین مراکز انتشاراتی در ارائه آثار خود در فضای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار