یدالله گودرزی خبر داد

«تریبون آزاد» رادیو ایران در نمایشگاه کتاب

مدیر اجرایی رادیو ایران گفت: برنامه‌های مختلفی را برای علاقمندانم و بازدید کنندگان نمایشگاه طراحی کرده‌ایم و می‌توانند با "تریبون ‌آزاد" نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به سوابق و شایستگی نام رادیو ایران سعی  کردیم با همه توان در نمایشگاه کتاب حضور داشته باشیم و با ایده‌های مدیر شبکه برای همه ساعات  نمایشگاه برنام داریم. 

وی در ادامه در خصوص برنامه‌هایی  که به مناسبت نمایشگاه کتاب تدارک دیده شده است گفت: چند برنامه به  نام‌های "چراغستان" که در ساعت 11:30 به مدت 45دقیقه به گفتگو با نویسنده و ناشرهای حاضر در نمایشگاه می‌پردازد و "لحظه‌های آسمانی" که برنامه اذان گاهی درباره آثار دینی- مذهبی حاضر در نمایشگاه را با حضور کارشناس مذهبی بررسی می‌کنند. 
 
وی افزود: از دیگر برنامه‌ها برنامه گفتگو محور "شناسا" است که به موضوعات مختلف حوزه سیاسی،  اجتماعی، فرهنگی روز با حضور کارشناسان مختلف به مدت 45 دقیقه می‌پردازد و "صفر و یک" که در ساعت 16:30 کتاب‌های صوتی و نرم افزارهای جدید را معرفی می‌کند. 

آخرین برنامه رادیو ایران "بهار کتاب" است که در ساعات آخر نمایشگاه پخش می‌شود به جمع بندی  اتفاقات یک روز نمایشگاه می‌پردازد و در راستای ترویج کتاب خوانی مسابقه‌ای را برگزار می‌کند و کتاب هدیه می‌دهد. 
 
گودرزی از دیگر برنامه‌ها گفت: در نمایشگاه "تریبون‌ آزاد" برای بازدید کنندگان فراهم کردیم تا درباره مباحث روز کشور نظرات خودشان را به اشتراک بگذارند و همین طور با حضور خواننده‌های پاپ و  سنتی هر روز از علاقمندان تست خوانندگی گرفته می‌شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار