ناشری که کتاب‌هایش را امانت می‌دهد؛

مبنای امانت دادن کتاب، اطمینان به مردم است

کتابهایتان را به مردم امانت می‌دهیم؛ چون به مردم درستکار ایران اطمینان داریم.

"سهامی" مدیر مسئول نشر فردین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: یک میلیارد تومان کتاب را به مردم امانت می‌دهیم و آنها هم اگر آن کتاب مدنظرشان بود هزینه را کارت به کارت می‌کنند و اگر نه، کتاب را پس می‌گیریم و اگر کسی بخواهد کتاب‌ها را بخرد، برایش تخفیف می‌گذاریم که بستگی به وضعیت مالی خریدار دارد. 

تخفیفات کتاب‌ها به این صورت است:

برای سطح مالی خوب 10%

برای سطح مالی متوسط  20%

برای سطح مالی ضعیف 30%

وی گفت: ما حتی امکان قسطی خریدن کتاب‌ها را برای مردم گذاشته‌ایم که باز هم مردم را در نظر گرفتیم و طبق خواسته آنها قسط‌‌ بندی می‌کنیم.

"سهامی" در خصوص اطمینان به مردم در بحث امانت کتاب گفت: مردم ایران بهترین مردم جهان هستند و کسانی که علیه آنها حرف می‌زنند، صلاحیت ندارند. مردم ایران درستکارترین مردم جهان هستند و من به مردم اطمینان دارم و به آنها کتاب امانت می‌دهم. اگر کتاب‌هایم برگشت یعنی کتاب‌هایم خوب نبوده است.

وی با اشاره به کتاب‌های آموزشی بیان کرد: مباحث کتاب‌ها هماهنگ با کتاب‌های درسی پیش می‌روند به عنوان مثال کتاب فلسفه برای دبستان بر اساس فصل‌بندی کتاب درسی پیش می‌رود. چه خوب است این کار باب شود و هر سال یک جنبش امانت کتاب راه بیاندازیم تا به سرانه مطالعه ما افزوده شود.

این ناشر در ادامه عنوان کرد: نشر فردین یک پازل کتاب دارد که شامل 1500 عنوان است و فعلاً 10% آنها به چاپ رسیده و بنا به استقبال مردم و دریافت پول کتاب‌های امانتی، مابقی کتاب‌ها چاپ می‌شوند.

وی افزود: این امانت دادن کتاب‌ها یک الگوی آموزشی برای بچه‌ها است که یک هدف به دنبال دارد و آن هدف، اطمینان کردن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار